Accor kiest Typhoon Hospitality als pr-bureau voor hun gehele portfolio

Naast de corporate communicatie en het Midscale & Economy portfolio, zal het bureau voortaan ook de Premium & Luxury merken vertegenwoordigen.
Hospitalitygroep Accor brengt de volledige pr en marketing van het gehele portfolio onder bij Typhoon Hospitality. Het marketing- en communicatiebureau is sinds de zomer van 2021 verantwoordelijk voor de pr van het economy en midscale portfolio en de corporate tak van Accor in de Benelux. Daar komen vanaf april 2022 ook alle luxury & premium brands bij, waaronder Sofitel, MGallery, Pullman, Swissôtel en Mövenpick.
2021 was een bewogen jaar met veel ontwikkelingen voor Accor. Niet alleen voor de groep zelf, maar voor de volledige hotelindustrie. De invloed van COVID-19 vergde een creatieve en vernieuwende aanpak op het gebied van marketingcommunicatie en pr. Niet alleen op corporate en merkniveau, maar ook landelijk en lokaal. Als specialist op het gebied van pr en hospitality speelde Typhoon Hospitality in op de ontwikkelingen om zo Accor verder te laten groeien.
Rachel Persoon, eigenaresse van Typhoon Hospitality, vult aan: “Ik ben ontzettend trots op het feit dat we de pitch hebben gewonnen en verantwoordelijk zullen zijn voor het gehele merk Accor. COVID-19 heeft het de afgelopen jaren moeilijk gemaakt voor de hospitality branche. Desondanks hebben we Accor met ons internationale team vanuit onze kantoren in Amsterdam en Antwerpen met veel plezier mogen ondersteunen in hun groei”.
Meer informatie over Typhoon Hospitality vind je op typhoonhospitality.com.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.