ACE breidt uit met internationaal talent
ACE kondigt een strategische uitbreiding van het team aan met de komst van strategy director Vincent Johnson. Met zijn internationale visie en meer dan tien jaar ervaring bij vooraanstaande bureaus als 180 Amsterdam en Wieden+Kennedy London, krijgt Johnson de taak om de strategie aan te sturen voor ACE’s groeiende internationale klantportfolio. Zo moet Johnson ACE’s positie verder versterken met krachtige, grensverleggende campagnes.
“Vincent is een ambitieuze en nieuwsgierige strateeg die creativiteit inzet om uitdagingen te tackelen en cultureel relevante campagnes te realiseren,” aldus Harm Balvers, head of strategy bij ACE. “Zijn expertise op het gebied van sport en lifestyle verrijkt ons werk voor Under Armour.”
Over zijn start bij ACE zegt Johnson: “Ik ben ontzettend enthousiast om deel uit te maken van zo’n getalenteerd team. De energie is direct voelbaar, en ik kijk ernaar uit om voort te bouwen op dit momentum met werk dat wereldwijd aanspreekt.” Naast Johnson verwelkomt ACE ook designer Tova Andersson van 180 Amsterdam en accountmanager Roos Schaffels, die afkomstig is van Alfred. Zij brengen creativiteit en klantgerichtheid naar het groeiende klantenportfolio van ACE.
Over ACE
ACE is een modern netwerk van creatieve en technische bureaus dat voortdurend werkt aan een geïntegreerd aanbod voor merken die verbonden willen blijven met hedendaagse cultuur en voorop willen lopen. Merken als Under Armour, ABN AMRO, Rijksmuseum, Natuurmonumenten, Unilever en YoungCapital behoren tot het portfolio. Voor meer informatie: www.ace.nl
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.