Industry Wire

Geplaatst door Copernica Marketing Software

Achter de schermen bij iCentre

Altijd al eens willen weten hoe het er aan toe gaat achter de schermen van Nederlands grootste Premium Apple Reseller? Tijdens IAM 2011 (15 en 16 juni) biedt iCentre een unieke blik achter de schermen. Met 15 fysieke winkels en 2 webshops weet iCentre als geen ander de perfecte combinatie te maken tussen etail en retail.

Marilyn Roding:“Als je een product als Apple vermarkt, moet je wel op alle marketingvlakken en kanalen vooroplopen! Door juist die perfecte combinatie tussen on- en offline bereiken wij ook onze volledige doelgroep! Van de early adopters tot en met de iPad-opa’s.”

In deze inspirerende sessie vertelt Marylin Roding, e-commerce manager bij iCentre hoe zij dit bewerkstelligen met behulp van o.a. e-mailmarketing en social media. Waarvoor gebruiken zij customer life cycle campagnes? Welke rol is weggelegd voor databasemarketing? Het antwoord krijgt u tijdens de sessie ‘iCentre: etail, retail en emailmarketing’ te zien.

Verder zal iCentre meer vertellen over:

• Doelen en (marketing)plannen voor 2011/2012
• De inzet van online marketingkanalen ter ondersteuning van offline en andersom.
• Digitale en persoonlijke serviceverlening
• Cross-en upselling met behulp van segmentatie

De sessie van iCentre is beide dagen te bezoeken op IAM in seminarruimte 6 van 15.15 tot 15.45 en wordt u aangeboden door Copernica Marketing Software.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht