Industry Wire

Geplaatst door AdSomeNoise

AdSomeNoise wint opnieuw het vertrouwen van TotalEnergies

Na een uitgebreide pitch heeft TotalEnergies Power & Gas Belgium, het vroegere Lampiris, besloten zijn samenwerking met het Leuvense agentschap AdSomeNoise verder te zetten. In de pitch waarin digitale expertise, strategie, creativiteit en een innovatieve mindset centraal stonden, haalde het Leuvense bureau het van ondermeer iO, Wunderman Thompson en Emakina.

Dirk Biesmans, Head of Digital bij TotalEnergies: “AdSomeNoise heeft ons verrast met een holistische aanpak, een goed onderbouwde en doordachte strategie en een op resultaten gerichte creatie. Ze hebben bovendien getoond dat ze de uitdagende context waarmee we binnen de energiesector geconfronteerd worden, begrijpen en kunnen vertalen naar de juiste digitale marketing strategie.”

AdSomeNoise was geen onbekende voor TotalEnergies. Het werkte eerder al op de succesvolle Lampiris-rebranding en hielp mee Pixel, het persoonlijke energieaanbod van TotalEnergies, te lanceren.

Kristof Persoons, Head of Clients bij AdSomeNoise: “We zijn enorm blij dat we dankzij een immense team effort een vervolg kunnen breien aan de samenwerking met TotalEnergies. Zelden was de goesting om de samenwerking met een klant te kunnen verder zetten zo groot. Wij zijn alleszins klaar om TotalEnergies en zijn klanten mee door deze uitdagende energie-tijden heen te helpen.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht