affilinet breidt uit in de fashion

Amsterdam, 24 juni 2011 – De Duitse prijsvechter dress-for-less is een samenwerking aangegaan met affilinet Nederland voor het uitvoeren van haar affiliate marketing activiteiten. Uniek is dat affilinet Nederland naast het succesvolle outlet concept voor merkkleding, dress-for-less.nl, ook de 3 full price webwinkels van de dress-for-less groep (haburi.nl, kolibrishop.nl en napo-shop.nl) in haar portfolio heeft.
Uitbreiding kanalen
In Duitsland wordt performance based marketing al langer ingezet en werkt de dress-for-less groep al 7 jaar samen met marktleider affilinet. dress-for-less was reeds actief bij meerdere netwerken in Nederland, maar ziet in affilinet een gemotiveerde partner die de verkoop via het affiliate kanaal een nieuwe impuls kan geven. “Voor affilinet is de komst van dress-for-less een belangrijke stap in verdere versterking van onze positie binnen het fashion & lifestyle segment. We zijn ervan overtuigd dat wij dress-for-less succesvol kunnen bijstaan in het behalen van haar doelstellingen door relaties met affiliates te verdiepen en nieuwe kanalen te openen.”
Hoge verwachtingen
2010 was voor de dress-for-less groep een zeer succesvol jaar. Dit kwam onder andere door de lancering van twee nieuwe Nederlandse webshops; haburi.nl en kolibrishop.nl. De groeiprognoses voor 2011 zijn hoog gespannen en de samenwerking met affilinet moet hieraan direct een bijdrage leveren. “Het full price segment wordt voor de dress-for-less groep Nederland een belangrijk onderdeel om de groeiprognose van 2011 te kunnen realiseren. Doordat affilinet al onze webshops heeft opgenomen, kunnen we fashion publishers een totaal concept aanbieden. Van outletkleding waar de focus op prijs ligt tot high street fashion waar actuele collectie en nieuwste trends het belangrijkst is,” aldus Klaas- Jan Meijer, landenmanager van dress-for-less groep Nederland.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.