Industry Wire

Geplaatst door affilinet Nederland

affilinet sluit exclusief contract met Travel24

Travel24 start in Nederland een campagne onder de naam ‘Iedere dag de beste deals’. Het bedrijf wil in 2011 in Nederland een omzet van vijftien miljoen euro genereren. In de Duitstalige landen waar Travel24 op dit moment actief is, werd vorig jaar een omzet behaald van negen miljoen euro, dit jaar verwacht de reisaanbieder een omzet van 25 miljoen euro.

“We hebben gekozen voor Nederland, omdat dit voor ons een belangrijke groeimarkt is en we hier veel kansen zien. Het internetgebruik in dit land is zeer groot, Duitsland is veel meer gericht op reisbureaus”, zegt Jan Valentin, CEO van Travel24. “Daarnaast hebben we in Nederland gekozen voor affilinet om hun grote kennis van de reisbranche en inzicht in de lokale affiliate-markt. Hun innovatieve technologie voor het opzetten van campagnes en hun professionele aanpak past heel goed bij Travel24. Met de touroperators die we nu in ons portfolio hebben, kunnen we 84 procent van de relevante producten aanbieden. Daarnaast hebben we een groot portfolio Duitse touroperators die we ook voor Nederlandse reizigers toegankelijk maken.“

“affilinet is blij Travel24 te verwelkomen als klant: het is een mooie aanvulling op ons huidige travel-portfolio”, zegt Bas Rogaar, Country Manager Nederland bij affilinet. “Doordat wij inmiddels een stevige positie hebben verworven in de reissector, zijn wij bij uitstek de partij die de doelstellingen van Travel24 kan verwezenlijken. Er is bovendien de afgelopen jaren een mooie wisselwerking ontstaan met affilinet-collega’s in Duitsland, waarbij wij veel Nederlandse adverteerders hebben ondersteund bij campagnes in dat land. Nu zien we dat we de klanten van affilinet in Duitsland mogen ondersteunen bij hun internationale expansie.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht