Al ruim 200.000 Primera spaarders

Sinds de introductie van de Primera-spaarpas maken al ruim 200.000 consumenten gebruik van de spaarpas. Het nieuwe klantenprogramma is vanaf begin juni 2013 live bij alle ruim 450 Primera winkels.
“Het aantal van 200.000 gebruikers overtreft onze verwachting,” aldus Mirjam Boelhouwer, verantwoordelijke voor de Primera spaarpas. “De doelstelling voor 2013 was 150.000 spaarders.” Veel trouwe zegelspaarders zijn direct overgestapt op de nieuwe Primera spaarpas. “Wij wilden de zegels niet direct afschaffen, daarom blijven deze voorlopig nog naast de spaarpas bestaan. We hadden alleen niet verwacht dat zoveel spaarders al direct over zouden stappen.”
De Primera klantenkaart, oftewel spaarpas, is de opvolger van de Primera spaarzegel. Met de spaarpas kunnen klanten net als voorheen sparen voor een 1/5 Staatslot met Jackpot.
Daarnaast biedt de spaarpas ook voordelen zoals speciale kortingen of extra folderacties. Bij iedere besteding van Euro 2,50 ontvangt de klant een spaarpunt.
Samen met kassaleverancier Valk Software en m-wise, gespecialiseerd in klantgerichte retailmarketing, heeft Primera het klantenprogramma opgestart. Het doel van de spaarpas is om klanten voller te maken, frequenter winkelbezoek en een hoger bonbedrag.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.