Geplaatst door Via di Ripetta BV

Alles over de mooiste streek van Italië, Le Marche

Ontdek Le Marche vertelt je alles over de mooiste regio van Italië. Je denkt waarschijnlijk dat is Toscane. Veel Italianen zijn opgelucht dat niet veel mensen hun echte parel nog hebben ontdekt. Dit is namelijk, Le Marche, de regio waar Italianen zelf hun vakanties doorbrengen. Dit deel van Italië ligt aan de Adriatische kust en wordt Italië in het klein genoemd. Het bevat namelijk alles: zee, bergen, heerlijk eten én authentieke Italiaanse dorpjes.

Dit is de reden dat Ontdeklemarche.nl is opgezet, deze website bevat informatie over alle leuke plaatsen en bezienswaardigheden in Le Marche (in het Nederlands ook wel De Marken genoemd). Op Ontdeklemarche.nl worden regelmatig nieuwe blogs geplaatst en is een onafhankelijke reiswebsite.

Ook voor het huren van een vakantiehuis in Le Marche, ben je op deze website aan het goede adres. Je vindt er handige info waar je allemaal aan moet denken als je een huis gaat huren. Maar ook als je zelf een vakantiehuis wilt kopen, ben je hier aan het juiste adres.

Kortom, oriënteer jij je op een bezoek aan Le Marche, breng dan een bezoek aan ontdeklemarche.nl