Geplaatst door Altair

Altair HyperWorks 2019 simulatieplatform integreert ontwerp, engineering en productie

Altair introduceert HyperWorks 2019. Dit op AI-technologie gebaseerde simulatieplatform integreert ontwerp, engineering en productie, met als doel de time-to-market van productontwikkelingen en innovaties te verkorten. De nieuwe versie is uitgebreid met oplossingen om het werk van ontwerpers en engineers sterk te vereenvoudigen.

HyperWorks 2019 biedt klanten de mogelijkheid meer ideeën te onderzoeken en hun ontwerpen beter te begrijpen, met als doel de winstgevendheid te vergroten. Om dat te bereiken is de snelheid en functionaliteit van simulaties verbeterd voor alle fasen van het ontwikkelingsproces voor producten. Inclusief workflows voor optimalisaties en multi-fysische analyses voor elke productiemethode.

“HyperWorks 2019 verbetert tevens de gebruikerservaring voor experts en part-time analisten, met onder andere nieuwe workflows in de inbegrepen Altair HyperMesh-software voor de meest complexe simulaties” zegt James Scapa, Chief Executive Officer en oprichter van het bedrijf. “Tenslotte stelt de nieuwe HyperLife-software testengineers in staat om met minimale training vermoeiingssimulaties uit te voeren.”