Geplaatst door iDASHBOARD

Amersfoorts bedrijf stapt in groeimarkt met unieke dienst

Amersfoort, 10 februari – Het aantal ZZP’ers is de laatste jaren flink gegroeid. De stijgende lijn die is ingezet, is niet ongemerkt gebleven bij het nieuwe Amersfoortse bedrijf iDASHBOARD. De laatste jaren is er op de achtergrond, door het reeds bestaande bedrijf Agenda Online, gewerkt aan iDASHBOARD. Een unieke dienst voor ZZP’ers!

iDASHBOARD: een musthave voor de ZZP’er
Voordat een ZZP’er succesvol kan ondernemen, is er een aantal zaken die hij of zij moet regelen.
We spreken hier over zaken als de back office, zoals email, website, boekhouding, data back-up en CRM. Deze zaken zijn onvermijdelijk en helaas een aanzienlijke investering voor zowel een startende- als al actieve ondernemer. iDASHBOARD biedt een complete en professionele back office. Met iDASHBOAD is de ZZP’er, tegen een vast bedrag per maand, ontzorgd en klaar om te ondernemen.

Persoonlijk contact
iDASHBOARD is gevestigd in Amersfoort, zodat elke ondernemer met vragen langs kan komen. “Persoonlijk contact staat bij ons hoog in het vaandel. Als je klantinformatie of data onderbrengt bij een cloudleverancier dan wil je deze ook telefonisch of persoonlijk kunnen bereiken. Uit eigen ervaringen heb ik gemerkt dat persoonlijk contact de basis is voor een langdurige samenwerking” aldus Tom Mulder, oprichter van Agenda Online en iDASHBOARD.

Benieuwd wat iDASHBOARD voor u kan betekenen? U bent van harte welkom op het kantoor van iDASHBOARD voor een persoonlijk gesprek. Neem gerust contact op via 033-7501343 of kom langs op Muurhuizen 30 te Amersfoort.