Geplaatst door Bureau Mirck

Amsterdams administratiekantoor SFAA wint Exact Cloud Awards

Het Amsterdamse administratiekantoor SFAA wint de Exact Cloud Awards. De grootste leverancier van administratiesoftware roept SFAA daarmee uit tot het administratiekantoor dat het innovatiefst is en meest excelleert in samenwerking met klanten. SFAA schudt de sector op met de innovatieve werkwijze, moderne communicatiemiddelen en slim gebruik van de cloud. Opvallend is dat het bureau slechts over negen man (m/v) personeel beschikt met een gemiddelde leeftijd van 28.

Annelie Snijder, oprichter van SFAA: “Zo’n jong team snapt het belang van moderne communicatiemiddelen, real-time inzicht en dat je met behulp van innovaties veel zaken slimmer kunt organiseren. Zo gebruiken we vlogs om nieuwe processen en tools uit te leggen. Dat doen we onder meer voor The Avocado Show, 5miles, Boatsters, Colourful Rebel en GreenHome.”

Het nieuwe boekhouden
Het team van SFAA houdt zich met meer bezig dan slechts de boekhouding, aldus Exact. De jury van de Cloud Awards stelt dat ze overtuigd werden door de passie en de missie van het bedrijf.

“SFAA-eigenaar Annelie Snijder en haar team helpen klanten met bedrijfseconomische blik aan groei. Een real-time administratie staat daarbij voorop. Dat wordt mogelijk door gebruik te maken van Cloud; de innovatie zit zo in de kassa van de klant. SFAA past op afstand zaken in het kassasysteem aan, om zo de administratieve processen te verbeteren. Daarmee heeft het kantoor de managementrapportages al klaar voor de tiende van de nieuwe maand, waardoor ondernemers nog beter kunnen sturen op resultaat.”

Over SFAA
SFAA is een online administratiekantoor dat ondernemers en bedrijven laat groeien door met ze te sparren en te onlasten. Het kantoor lost administratie en belasting-‘gedoe’ op en legt bedrijven uit wat het beter, makkelijker en zuiniger kan doen. SFAA is in 2013 opgericht en bestaat uit een jong team, dat onder meer werkt voor The Avocado Show, 5miles, Boatsters, Colourful Rebel en GreenHome. Zie voor meer info: www.sfaa.nl.