Geplaatst door Arrow

Arrow Electronics uitgeroepen tot EMEA-distributeur van het jaar bij NetApp EMEA & LATAM Partner Awards 2021

Houten, 19 oktober 2021 – Arrow Electronics heeft de NetApp Partner Award gekregen als EMEA Distributor of the Year. NetApp, een wereldwijd cloudgestuurd, datacentrisch softwarebedrijf, reikt deze onderscheidingen jaarlijks uit als erkenning voor de toewijding van en samenwerking met zijn belangrijkste channelpartners. Voor het eerst werden dit jaar de partnerprijzen uitgereikt aan ontvangers uit EMEA en Latijns-Amerika onder één paraplu, waarmee dit de eerste transoceanische beloning van partners door NetApp was. Arrow werd door een panel van interne juryleden uit meerdere genomineerden geselecteerd om één van de vijftien felbegeerde prijzen in ontvangst te nemen.

Kristian Kerr, NetApp vice president, channel sales, EMEA & LATAM, legt uit waarom Arrow is beloond als EMEA Distributor of the Year: “Dat is vanwege Arrow’s bijdrage aan het binnenhalen van NetApp in nieuwe markten en bedrijfsgebieden met het volledige portfolio van NetApp. De investering die ze blijven doen in NetApp heeft geleid tot jaar-op-jaar groei op alle gebieden van het bedrijf. Hun strategische visie en plan om het bedrijf de komende jaren verder te ontwikkelen, zal echte innovatie betekenen en zal hun positie als marktleider met NetApp en het bredere ecosysteem versterken.”

Alexis Brabant, vice president sales voor Arrow’s enterprise computing solutions business in EMEA, zegt over de prijs: “Het opnieuw winnen van deze prijs is een fantastische erkenning van het harde werk en de samenwerking van onze teams in de regio. Door samen te werken met NetApp ondersteunen we onze channelgemeenschap om hen te helpen nieuwe kansen te ontsluiten en de winstgevendheid te vergroten.”

Over Arrow Electronics
Arrow Electronics ondersteunt haar klanten bij het innoveren van produkten namens meer dan 180.000 leveranciers en dienstverleners. Arrow, met een omzet van 29 miljard dollar in 2020, ontwikkelt technologische oplossingen die bijdragen aan het verbeteren van het dagelijkse leven. Voor meer informatie: www.fiveyearsout.com.