ASP4all door NetApp uitgeroepen tot Cloud Partner of the Year 2014

Hilversum, Huizen, 13 juni 2014 – ASP4all is tijdens de NetApp Channel Kick-Off in het Nederlandse Instituut voor Beeld en Geluid in Hilversum onderscheiden met de Cloud Partner of the Year Award 2014.

Volgens NetApp weet ASP4all zich uitstekend te onderscheiden in de mondiale en lokale markt van Cloud Service Providers. De storageleverancier eert ASP4all voor zijn bewuste keus voor een converged infrastructure-oplossing op basis van Cisco- en NetApp-technologie. Met deze award waardeert NetApp het succesvol vertalen en implementeren van de NetApp-technologie in de cloudservices van ASP4all die ten dienste staan van eindgebruikers.

“Wij zijn erg blij met deze award. Met de keus voor Cisco en NetApp kozen we voor een platform dat aansluit bij wat klanten verwachten van een private clouddienst”, zegt Jeroen van der Meer, CTO van ASP4all. “Met Cisco en NetApp bieden we flexibiliteit, schaalbaarheid, betrouwbaarheid en veiligheid tegen lage kosten.”