Industry Wire

Aspect Software breidt haar slagkracht uit met de aanstelling van Channel Sales Managers in Oostenrijk en Oost-Europa

Amsterdam, 14 januari 2014 Aspect Software, de toonaangevende leverancier van volledig geïntegreerde oplossingen voor klanteninteractiemanagement, workforce optimization en back-office met veertig jaar ervaring in het leveren van geavanceerde klantcontacttechnologie, gaat verder met de uitbreiding van het team voor Midden- en Oost-Europa en de landen behoren tot GOS (Gemenebest van Onafhankelijke Staten).

 

Het bedrijf heeft Andras Gortvai aangesteld als nieuwe Channel Sales Manager Eastern Europe & Austria. Vanuit Wenen zal hij de uitbreiding aanvoeren van de partner business in belangrijke Oost-Europese landen zoals Polen, Hongarije en Tsjechië. Gortvai is ingenieur en werkt al dertig jaar in ICT. Naast het Hongaars als moedertaal spreekt hij vloeiend Duits en Engels. Gortvai heeft uitgebreide ervaring in het leiden van internationale projectteams en in business development. Hij heeft gedurende vele jaren leidinggevende posities bekleed bij onder meer Avaya en Lucent. Recentelijk was hij Business Development Manager bij Kapsch BusinessCom in Oostenrijk. “Ik ben onder de indruk van het innovatieve oplossingenportfolio en de technologische expertise van Aspect plus de positieve energie van het bedrijf en het team. Ik ben verheugd om bij te dragen aan de verdere verbreiding in Oost-Europa van de topkwaliteit en de uitgebreide functionaliteit van de oplossingen van Aspect,” aldus Gortvai.

 

Ook nieuw in het Aspect Europe team is Dmitry Pinigin die vanuit Moskou zal werken. Als Regional Leader Russia & CIS is hij verantwoordelijk voor sales in Rusland en de GOS-landen. Naast kennis van soft- en hardware sales omvatten de expertisegebieden van Pinigin services, Mobile Computing en cloud-oplossingen. Voordat hij aantrad bij Aspect, vervulde hij marketing en sales functies bij bedrijven als Digital Networks, Xerox, Hewlett-Packard en Avaya. ”Rusland en de GOS-landen zijn veelbelovende en nog steeds groeiende markten met een enorm potentieel. Enterprise klanten hier verwachten cutting-edge technologie en diepgaande kennis van de regionale business- en sectorspecifieke eisen. Het doet me genoegen met Aspect aan deze verwachtingen te voldoen,” zegt Dmitry Pinigin.

 

“Naast het versterken van onze aanwezigheid in de bestaande markten zijn we er sterk op gericht om het Aspect-merk in de Midden- en Oost-Europese markten te versterken en om het partnernetwerk in deze landen uit te breiden,” zegt Dr. Werner Grum, VP Sales Europe van Aspect. “Met Andras Gortvai en Dmitry Pinigin hebben we twee erkende experts aan boord die perfect in ons team passen en die goed zijn ingevoerd in onze nieuwe doelmarkten.”

 

Over Aspect

Aspect’s volledig geïntegreerde oplossing verenigt de drie belangrijkste aspecten van modern contactcentermanagement: klantinteractiemanagement, workforce optimization en back-office. Wij helpen de meest veeleisende contactcenters ter wereld om hun mensen, processen en contacten af te stemmen en daardoor opmerkelijke klantervaringen te bieden. Kijk voor meer informatie op www.aspect.com.

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht