Industry Wire

AutoScout24 breidt Nederlandse organisatie verder uit

Vianen, 24 september 2013 – AutoScout24, de grootste online automarkt van Nederland en Europa, heeft Mara van der Werf (39) benoemd tot Sales Manager. Daarnaast is Enne-Jan Wierda (31) aangetrokken als New Business Sales.

Van der Werf is als Sales Manager verantwoordelijk voor het aansturen van de afdeling Sales & Accountmanagement, acquisitie en groei bij klanten. Hiervoor was ze onder andere werkzaam als Sales Director Classifieds bij de Persgroep, waar de herpositionering van gerubriceerde advertenties in print en online tot haar verantwoordelijkheden behoorde.

“Ik heb gekozen voor deze functie vanwege mijn affiniteit met de Vervoersbranche en ervaring op dealer- en importeursniveau,” zegt Van der Werf. “Als gebruiker vond ik AutoScout24 altijd al het gebruiksvriendelijkst. Het is de enige site met een internationaal aanbod en de eerste online automarkt met een mobiele app die extra leads genereert. Dat vind ik een interessant gegeven en het zorgt ervoor dat ik allerlei aanknopingspunten zie om AutoScout24 op een onderscheidende manier in de markt te positioneren.”

Wierda is aangetrokken als New Business Sales voor de regio ZuidOost, een functie waarin hij zich zal bezighouden met het toevoegen van nieuwe bedrijven aan het huidige klantenbestand. Hij is afkomstig van Business Centrum Nieuwegein waar hij Sales Executive was. Daarvoor bekleedde hij de functie van Account Manager bij Twice IT. “AutoScout24 is een jonge, groeiende organisatie waarbinnen ik mezelf graag verder wil ontwikkelen,” aldus Wierda.

Jurgen Vugts, Algemeen Directeur AutoScout24 Nederland: “De forse groei die AutoScout24 op dit moment doormaakt – zowel op het web als mobiel – is een bevestiging dat de strategie die we voeren de juiste is. Met het aannemen van Mara en Enne-Jan versterken we onze organisatie en kunnen we deze groei verder doorzetten.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht