Geplaatst door Azerion

Azerion gaat samenwerking aan met advertising platform HYPR

Amsterdam, 30 januari 2023 – Azerion heeft een nieuwe samenwerking aangekondigd met het hyperlokale advertentieplatform HYPR in Nederland. Voor adverteerders betekent dit de mogelijkheid om via het groeiende netwerk van beide bedrijven lokaal te adverteren bij diverse Nederlandse gemeenten. Door deze samenwerking wordt het publisher netwerk van Azerion uitgebreid met maar liefst 179 online titels, verdeeld over verschillende gemeenten in Nederland.

Bas Seelen, Senior Vice President Commercial International bij Azerion: “HYPR brengt met al haar uitgevers een mooie collectie lokale titels mee, waardoor er binnen ons netwerk direct een uitgebreid nieuws-channel ontstaat. De verbreding van het portfolio en de bijbehorende hyperlokale targeting mogelijkheden binnen HYPR zijn dan ook een zeer interessante en wenselijke aanvulling op ons aanbod om adverteerders geheel naar wens te kunnen bedienen.”

Robert Franke, Managing Director HYPR: “Het unieke aan HYPR is dat een groot deel van de uitgevers ook aandeelhouder is. Hierdoor is er geen ander belang dan het uitdragen van hyperlokale reclame. Met HYPR kunnen we voorzien in de toenemende behoefte hieraan bij landelijke adverteerders en bureaus. Naast het grootste mediumbereik in print, met bijna 8 miljoen lezers, kan nu ook lokaal gericht digitaal bereik worden benut via de websites en nieuwsapps van de huis-aan-huisuitgeverijen. De samenwerking met Azerion is dan ook een logische. Naast de jarenlange positieve ervaring die ik heb met delen van Azerion, is ook het lokale karakter van het bedrijf belangrijk. Naast de technologische mogelijkheden die we zoeken, biedt Azerion ons ook een goed functionerend lokaal team. Hierdoor kunnen we snel en efficiënt samenwerken.”

About HYPR
Via HYPR kunnen landelijke adverteerders en bureaus de digitale platformen van alle huis-aan-huis uitgevers in Nederland inschakelen. HYPR is opgericht door een collectief van 12 grote zelfstandige uitgevers om hyperlocal advertising via de lokale platformen van huis-aan-huis uitgevers te faciliteren.

Voor meer informatie zie: https://hypr.nl/

About Azerion
Azerion is een snel groeiend en toonaangevend internationaal digitaal entertainment- en mediaplatform. Het platform biedt technologische oplossingen om de aan- en verkoop van digitale advertenties voor mediakopers en -verkopers te automatiseren. Contentmakers, uitgevers en adverteerders werken met Azerion samen om miljoenen mensen over de hele wereld te bereiken die games spelen en entertainmentconcepten gebruiken om de betrokkenheid, loyaliteit en het stimuleren van e-commerce te vergroten. Opgericht in 2014 door twee Nederlandse ondernemers, heeft Azerion een snelle expansie doorgemaakt dankzij organische groei en strategische acquisities.

Voor meer informatie zie: https://www.azerion.com/