Geplaatst door BAX

Bax Music komt in coronatijd ondernemers tegemoet

Online muziekwinkel Bax Music komt horecaondernemers en verhuurbedrijven tegemoet met een aantrekkelijke betaalregeling. Zakelijke klanten die deze maand producten bestellen van Devine, Innox of Ayra, hoeven de helft van het aankoopbedrag pas over een half jaar te betalen, zonder rente of andere extra kosten.

Voor de hand liggende actie

Algemeen directeur Jochanan Bax legt uit: “Dit is voor ons een voor de hand liggende actie. Zowel de horeca als de bedrijven die audio en licht verhuren, hebben het ontzettend zwaar gehad de afgelopen tijd. En als ze straks weer mogen beginnen, zijn die problemen niet in één dag opgelost. We snappen heel goed dat ze op dit moment weinig kunnen of durven besteden.”

Bestellen

Wie gebruik wil maken van de actie, mailt zijn bestelling van Devine-, Innox- en/of Ayra-producten uiterlijk 31 mei 2021 naar business@bax-shop.nl, inclusief contactgegevens, factuuradres, afleveradres, KVK-nummer en BTW-nummer. Vooraf laat Bax Music een kredietcheck doen. Is de uitkomst hiervan positief, dan wordt de bestelling goedgekeurd en zo snel mogelijk geleverd.