Industry Wire

Belfabriek introduceert gespreksopname in de cloud

Binnenkomende telefoongesprekken opnemen was tot nu toe duur en vereiste een serieuze investering in speciale apparatuur op locatie. Hierdoor bleef gespreksopname vaak buiten bereik van middelgrote en kleine organisaties. De Belfabriek maakt het nu mogelijk voor bedrijven om hun binnenkomende telefoongesprekken automatisch op te nemen. Dit kan met zowel bestaande als nieuwe telefoonnummers zonder dat hier speciale hardware voor nodig is. Een online dashboard maakt terugluisteren mogelijk vanaf elke desktop computer, tablet of mobiel.

Het Interactieve Voice Response-systeem (IVR) van de Belfabriek (www.belfabriek.nl) maakt het niet alleen technisch mogelijk, maar ook betaalbaar om alle gevoerde gesprekken over de gewenste periode te bewaren. Dat maakt de functie, die luistert naar de naam Call-recording, aantrekkelijk voor zowel kleine als grote bedrijven. Organisaties gebruiken geluidsopnames voor kwaliteitsbewaking, als back-ups en als bewijs voor transacties.

Geluidsopnames online terugluisteren
Deze unieke nieuwe functie van de Belfabriek maakt gebruik van beveiligde opslag in de cloud. Voor het terugluisteren van opnames is het daarom niet langer noodzakelijk om de afzonderlijke bestanden te downloaden. Het online beheer-systeem maakt gebruik van een embedded player, waardoor klanten de gesprekken binnen hun browser –dus zonder gebruik van extra software– kunnen beluisteren.

Gebruiksvriendelijk
Het vinden en online beluisteren van de geluidsopnames is vergelijkbaar met het lezen van e-mail: onbeluisterde opnames zijn vetgedrukt en klanten kunnen belangrijke gesprekken met een ster markeren. Call-recording is beschikbaar in drie verschillende pakketten. Zo kunnen klanten kiezen voor een retentie-periode van een dag, een week of een maand.

Overal, altijd direct beschikbaar
Elk telefoonnummer dat een organisatie in gebruik heeft kan worden gekoppeld aan het IVR-systeem van de Belfabriek en direct gebruik maken van Call-recording. Het maakt daarbij niet uit of het om een 0800-, 0900-, 088- of 085-nummer gaat, een geografisch nummer of een nummer in het buitenland. Daarbij komt dat Call-recording direct in of uit te schakelen is en ook het wisselen van abonnementspakketten eenvoudig te regelen is.

Servicenummers met vele extra’s
De Belfabriek, opgericht in 2000, is als enige provider in Nederland volledig gespecialiseerd in de registratie, activatie en routering van servicenummers, bedrijfsnummers en internationale telefoonnummers. De Belfabriek investeert continu in de kwaliteit van het netwerk en de faciliteiten.

Elke nummerhouder geniet een royaal pakket aan standaarddiensten, variërend van een welkomsttekst tot een keuzemenu en realtime wijziging van het eindbestemmingsnummer. Voor speciale wensen bouwt de Belfabriek IVR-oplossingen op maat.

Nummerhouders hebben toegang tot een eigen controle paneel (mijn.belfabriek.nl), waar zij de opgenomen gesprekken kunnen terugluisteren, maar ook uitgebreide statistieken kunnen inzien, diensten in en uit kunnen schakelen en nog veel meer. Een demo-login is beschikbaar voor niet-klanten.

De jarenlange aandacht voor kwaliteit en dienstverlening heeft geresulteerd in duizenden tevreden klanten en vele positieve reviews op onafhankelijke review-sites als Kiyoh enFeedbackcompany.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht