Geplaatst door Beslist.nl

Beslist.nl wint High Growth Award!

Beslist.nl heeft woensdagavond beslag gelegd op de High Growth Award voor het Beste Business Model. De prijs werd uitgereikt in het Duisenberg Auditorium van de Rabobank Nederland te Utrecht.

Uniek Business Model
Het juryoordeel luidde als volgt: “Wat het business model van Beslist.nl uniek gaat maken ten opzichte van de concurrentie, is integratie van de vergelijkingssite met een centraal winkelmandje. Binnen afzienbare tijd kunnen online shoppers producten vergelijken en deze centraal bij Beslist.nl bestellen en afrekenen. Met deze ontwikkeling is Beslist.nl hard op weg om de concurrentie achter zich te laten en het grootste online winkelcentrum van Nederland te worden”.
Het is de tweede prijs in slechts acht dagen tijd voor Beslist.nl. Vorige week won het immers ook al de FD Gazelle Award voor de snelst groeiende middelgrote onderneming van Gelderland.

Over Beslist.nl
Beslist.nl is in 2005 gestart als prijsvergelijkingssite en is sindsdien gevestigd in Arnhem. In mei 2011 hebben zij de markt opengegooid door te kiezen voor een gratis instapmodel. Hiermee is het ook voor kleine webwinkels mogelijk om hun assortiment op te laten nemen. Beslist.nl behoort al geruime tijd tot de grootste vergelijkingssites van Nederland. De Arnhemse vergelijkingssite heeft 40 medewerkers in dienst, in Nederland en België.
• Dagelijks ruim 300.000 unieke bezoekers
• 20,9 procent uniek bereik van Nederlandse internetpopulatie waarvan 1 op de 4 vrouw
• Ruim 5.800 webwinkels
• Meer dan 450.000 (video)reviews van klanten en experts
• Met 15 miljoen artikelen het grootste aanbod van Nederland en België

Mocht u vragen hebben over dit bericht of over de website www.beslist.nl, dan kunt u contact opnemen met Dave van den Berg, telefoonnummer 026 – 319 0410 of e-mail dave@beslist.nl.