Industry Wire

Geplaatst door Blauw Gras

Blauw Gras trekt acht nieuwe mensen aan

De komst van de merken McDonald’s, Eurojackpot, Interpolis, WILDLANDS, VTech en Iglo hebben geleid tot grote aanwas van acht nieuwe talenten bij Blauw Gras.

De nieuwe senior creative David van Hoorn komt met zijn jarenlange ervaring aan grote videoproducties de creativiteit bij Blauw Gras aanvullen. Margo van der Laan gaat als accountmanager aan de slag voor onder andere McDonald’s, Nederlandse Loterij en Maandag®. Beiden komen over van Dorst & Lesser.

De nieuwe social media manager Caitlin van Rossum (voorheen Mindshare) brengt haar kennis vanuit bureauzijde met zich mee. Eveline Oude Ophuis, die overkomt van PR-bureau NewsLab gaat ook als social media manager aan de slag. De derde social media manager is Elena Somers (voorheen No Tomato). De dames werken op Eurojackpot, Anderzorg, Menzis, Bavaria, WILDLANDS en Iglo.

Blauw Gras investeert daarnaast in motion waarbij David Schotting als motion graphic lead het motion- en designteam aanstuurt én zowel 2D, als 3D-kennis bij Blauw Gras komt brengen. Max van Velsen (voorheen Creative Animal) en Ho-Wing Pang (voorheen Isobar) zijn de nieuwe motion graphic designers.

“Ik ben ontzettend trots dat we wederom zeer talentvolle mensen met prachtige track-records hebben toegevoegd aan ons team. Hierdoor hebben we verschillende (creatieve) disciplines binnen Blauw Gras verder kunnen versterken. De nieuwe collega’s zijn een welkome aanvulling op het kwalitatief hoogwaardige team dat er al zit!”, aldus Mede-oprichter & Operational Director Erjon Tuenter.

Over Blauw Gras
Blauw Gras is hét social bureau van Nederland. Het bureau werkt onder andere voor Bavaria, McDonald’s, HORNBACH, Nederlandse Loterij, Payconiq, Jeans Centre, Iglo, Interpolis, Menzis en Anderzorg.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht