Industry Wire

Geplaatst door Blauw Gras

Blauw Gras wint social media pitch Nederlandse Loterij

Blauw Gras gaat per direct aan de slag voor Nederlandse Loterij. Het eerste werk van het Amsterdamse bureau verschijnt deze week rondom de Oudejaarstrekking van de Staatsloterij. Nederlandse Loterij is de naam achter 7 bekende kansspelen. Naast Staatsloterij zijn dat ook Lotto, Eurojackpot, Miljoenenspel, Lucky Day, Krasloten en Toto.

Nederlandse Loterij was op zoek naar een specialistische partij om via social media bij te dragen aan de missie van het bedrijf: een gelukkiger, gezonder en sportiever Nederland. Na een pitch is de keuze gevallen op Blauw Gras. Jeffrey van Maurik, Online & Social Marketeer van Staatsloterij: “De creativiteit en mentaliteit van Blauw Gras is precies waar wij op dit moment behoefte aan hebben. Daarnaast sluit de manier van werken ook goed aan bij de ambities die wij op social gebied hebben.’

Momenteel wordt er hard gewerkt aan de inrichting van de samenwerking, met als eerste resultaat de social content campagne rondom de Oudejaarstrekking. “We zijn enorm trots en blij met deze samenwerking. De campagne voor de Oudejaarstrekking is nog maar het begin; we kijken uit naar 2019” aldus Isaac Diepenhorst, partner en Account Director van Blauw Gras.

Over Blauw Gras

Blauw Gras is een contentmarketing bureau met een voorliefde voor social media. Het bureau werkt onder andere voor Bavaria, Hornbach, Menzis, Anderzorg, Efteling, Intertoys, Payconiq, Blokker & Basic-Fit.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht