Geplaatst door Bloomreach

Bloomreach komt met B2B Search & Merchandising Connector voor Salesforce Commerce Cloud

AMSTERDAM / MOUNTAIN VIEW – 3 september 2019 – Bloomreach, aanbieder van digital experience software, maakt vandaag de introductie van een B2B Search & Merchandising connector voor Salesforce Commerce Cloud bekend. De gestandaardiseerde integratie is per direct beschikbaar op Salesforce AppExchange en stelt B2B bedrijven in staat om de marktleidende search en AI-gedreven merchandising-technologie van Bloomreach in hun B2B commerce-omgeving te integreren. Hierdoor kunnen zij hun gebruikers relevantere zoekresultaten bieden en krijgen hun merchandisers de kans om zich op meer strategische taken te richten terwijl slimme algoritmes het arbeidsintensieve werk overnemen.

De Bloomreach Search & Merchandising Connector voor Salesforce Commerce Cloud is ontwikkeld op het Salesforce platform en beschikbaar op AppExchange via de volgende link:

Bloomreach B2B Search & Merchandising voor Salesforce Commerce Cloud

Gebruikers van de Bloomreach Search & Merchandising (brSM)-technologie zien doorgaans een significante toename van hun conversie. De belangrijkste features van brSM zijn:

● Product ID search
● Segment-gebaseerde en 1:1 gepersonaliseerde search
● Complexe rechten- en contract-ondersteuning
● B2B semantisch begrip
● Multi language-ondersteuning
● Intelligente merchandising- en analytics-tools

De vermelding op Salesforce AppExchange maakt het voor gebruikers gemakkelijk om binnen hun Salesforce Commerce Cloud-omgeving van deze Bloomreach-features te profiteren.

Reacties op het nieuws

“Wij zijn bijzonder verheugd dat onze toonaangevende technologie nu beschikbaar is op Salesforce AppExchange”, zegt Bloomreach-CEO en co-founder Raj De Datta. “Bedrijven in de B2B-sector kunnen met Bloomreach Search & Merchandising hun website-conversie verhogen, hun omzet vergroten en voor meer tevreden klanten zorgen.”

Bloomreach CTO Arjé Cahn: “Met behulp van Einstein, de artificial intelligence-laag van Salesforce, levert Salesforce Commerce Cloud unieke AI-inzichten in data zoals klantprofielen, transactiegegevens etc. Door dit te combineren met Bloomreach AI zijn we in staat om zowel de zoekresultaten en productcategorieën als ook de product- en content-suggesties in hoge mate te personaliseren en te optimaliseren. Dit resulteert in een B2B-experience die meer engagement, een hogere conversie en verbeterde business KPI’s oplevert.”

“De Bloomreach Search & Merchandising-connector is een welkome aanvulling op onze AppExchange”, zegt Woodson Martin, General Manager van Salesforce AppExchange. “Bloomreach helpt klanten bij hun digitale transformatie door ze relevante zoekresultaten en geavanceerde merchandising-opties te bieden. Zo ontwikkelt AppExchange zich continu verder met als doel onze partners in staat te stellen toonaangevende oplossingen te bouwen die onze klanten succesvol maken.”

“Met de plug-and-play connector op Salesforce AppExchange kunnen B2B-organisaties nu van de volledige kracht van de intelligente Bloomreach Search & Merchandising-technologie profiteren, bovenop Salesforce Commerce Cloud”, zegt Scott Webb, CEO van Salesforce-partner Avionos.

Over Salesforce AppExchange
Salesforce AppExchange is een toonaangevende enterprise cloud-marktplaats die bedrijven in staat stelt om op geheel nieuwe manieren te verkopen, diensten te verlenen, marketingactiviteiten uit te voeren en met hun doelgroep in contact te treden. Met meer dan 4.000 oplossingen, 7 miljoen klantinstallaties en 80.000 peer reviews is het de meest veelomvattende bron voor cloud-, mobile-, social-, IoT-, analytics- en artificial intelligence- technologie voor het bedrijfsleven.

Salesforce, AppExchange, Commerce Cloud, Einstein en andere behoren tot de geregistreerde handelsmerken van salesforce.com, inc.

Over Bloomreach
Bloomreach software stelt retailers, merken, distributeurs, producenten en andere enterprise organisaties wereldwijd in staat om sterk gepersonaliseerde digitale klantervaringen te creëren. Het vlaggenschip-product, Bloomreach Experience (brX), combineert AI-gedreven search- en merchandising tools met een toonaangevend content management systeem (CMS). brX versnelt de conversie, verhoogt de omzet en geeft realtime inzicht voor bedrijfsdoelstellingen. Met een wereldwijd netwerk van gecertificeerde partners bedient Bloomreach honderden grote en middelgrote enterprise klanten, waaronder ING, AholdDelhaize, Randstad, Staples, Guess, Marks & Spencer en FC Bayern München. Meer informatie: www.bloomreach.com