Industry Wire

blowUP media begint het jaar met een digitale WOW

Van branding naar brand activation: blowUP media introduceert een nieuwe standaard in digitale reclame recht tegenover een van de drukste openbaar vervoer hubs van Nederland – het Centraal Station van Rotterdam. Deze Super Motion is het meest kwalitatief hoogwaardige commerciële LED-scherm in Nederland en met 170m² tevens een van de grootste; in formaat het equivalent van 66 typische abri’s. De modernste technologie zorgt dat de Super Motion tot de mooiste reclame objecten van Nederland behoort, met een oneindig scala aan advertentie mogelijkheden.

De lancering van ‘The Wow’ is een belangrijke ontwikkeling voor de groei van grootformaat, digitale out of home. “Digitale out of home begint nu echt vaste voet aan de grond te krijgen in Nederland. Met ‘The Wow’ hebben wij weer een mijlpaal bereikt in buitenreclame en zetten wij een stap in de diversificatie van ons productaanbod door digitale oplossingen toe te voegen aan onze sterke grootformaat reclame portfolio”, meldt Ernst Vos, CCO van blowUP media. “blowUP media leidt in het aanjagen van verandering met de opkomst van ‘face-time’: premium impact oplossingen die tijd, momenten op een dag en zelfs een audience data platform integreert in de media transactie. et object biedt adverteerders nagenoeg onbegrensde creatieve communicatiemogelijkheden en voegt een krachtig merk activerende component toe aan het medium buitenreclame”, aldus Vos.

Unilever is de officiële lanceringpartner van ‘The Wow’. Harry Dekker, Media Director van Unilever over ‘The Wow’: “Wij hebben de sterke overtuiging dat merken in het huidige media landschap mensen niet alleen moeten bereiken, maar vooral ook moeten raken. Impact en engagement zijn dan belangrijke factoren om rekening mee te houden bij strategische planning en creatieve invulling van een campagne. Wij zijn onder de indruk van de ambitie, de impact, de mogelijkheden en flexibiliteit van ‘The Wow’ in Rotterdam. Het was een fantastische ervaring om als eerste adverteerder de mogelijkheid te krijgen om deze vorm van ‘next level out of home brand communication’ in te kunnen zetten.”

De realisatie van ‘The Wow’ is mede tot stand gekomen door een nauwe samenwerking met de Gemeente Rotterdam en Maarsen Groep. Met de herontwikkeling van het Centraal Station, een iconische, futuristische locatie, maakt Rotterdam zich klaar voor de toekomst. Daar hoort investeren in digitale technologie bij. Ernst Vos: “In dit gebied en op deze locatie vonden wij het plaatsen van ‘The Wow’ een heel logische toevoeging. Dit is precies de juiste stap in de juiste omgeving voor het creëren van organische groei.”

Over blowUP media blow

UP media is een dochteronderneming van een van Europa’s grootste OOH media en online advertising bedrijven, Ströer Group. blowUP media is de premium groot formaat Out of Home specialist van de Groep, met 20 jaar ervaring in BlowUP campagnes. Met meer dan 300 reclame locaties die variëren in grootte van 100 tot 17.000 vierkante meter, heeft blowUP media het grootste netwerk van BlowUPs in Europa, samen met digitale Super Motions, op top binnenstedelijke locaties. Met het unieke reclamemedium – analoog, digitaal of interactief – zijn adverteerders in staat om hun doelgroepen te bereiken op de meest centrale plekken van veel Europese metropolen. De expertise van blowUP media maakt het mogelijk om vastgoedeigenaren, waaronder lokale overheden en erfgoed, te helpen bij het creatief inpakken van gebouwen tijdens renovatiewerkzaamheden. Met winnende projecten zoals de interactieve campagne voor Volkswagen in Berlijn of de Daft Punk campagne in Londen, in combinatie met iconische sites die de belangrijkste locaties in Europa domineren, zet blowUP media de standaard in grootschalige buitenreclame.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht