Industry Wire

Geplaatst door Springbok

Boels Rental verwelkomt de lente in zeven landen met de lancering van de Spring Campaign

Amsterdam, 17 april 2024 – Na een korte pitch procedure heeft Boels Rental heeft Springbok gekozen als partner om hun positie als toonaangevend B2B-verhuurder voor het lenteseizoen te versterken. Na samenwerkingen op andere terreinen, zoals de implementatie van Salesforce Marketing Cloud en het realiseren van een CRM-strategie, heeft Springbok nu de pitch voor de lentecampagne gewonnen en ontwikkeld. Het nieuwe concept is een solide digitale en creatieve basis voor Boels’ seizoensgebonden campagnes dit jaar.

Boels Rental is één van de grootste verhuurbedrijven van Europa op het gebied van machines als ook specialistische verhuur. Boels en Springbok hebben binnen deze nieuwe campagne een afwijkende propositie voor verschillende doelgroepen ingezet. Naast ‘construction’ is er een specifieke propositie ontwikkeld voor ‘gardening & landscaping’. Met deze adaptieve aanpak bewijst Boels nog relevanter te kunnen zijn voor al haar verschillende -internationale- klanten.

Speciaal voor deze campagne is er een kleurrijke digitale Boels 3D-wereld gecreëerd die de basis vormt voor de campagne. Dit Spring concept is modulair en schaalbaar waardoor eenvoudig passend te maken voor de verschillende seizoenen, doelgroepen en landen waarin Boels Rental vertegenwoordigd is.

In de 3D-wereld worden niet alleen de voordelen van Boels’ producten en Rental oplossingen tot leven gebracht, maar toont hiermee ook de kracht van innovatie en efficiëntie in de B2B-markt. Met ruim 865.000 tools & machines en 7.000 Boels experts laat deze campagne zien dat Boels Rental klaar is voor de groeiende vraag naar snelle en flexibele verhuur oplossingen, ongeacht het seizoen en ongeacht de uitdaging in het bouwproject.

“We zijn verrast door de creativiteit en innovatieve benadering van Springbok,” zegt Tessa Visser, Campaign Manager Boels. “Het vermogen om Digital & Creative te verbinden heeft ons geïnspireerd. De synergie tussen Springbok en Boels Rental legt een sterke basis om efficiënt in te blijven spelen op onze veranderlijke markt.”

“Het was een mooie uitdagende kans om een nieuw concept te mogen bedenken en ontwikkelen voor de diverse Europese landen en marketingkanalen” zegt Maureen Elbers, Client Service Director Springbok. “Boels Rental begrijpt wat er nodig is om als bedrijf mee te blijven groeien met de markt en nieuwe doelgroepen te verkennen.”

De lentecampagne wordt deze maand in zeven landen in Europa gelanceerd, en zal te zien zijn via diverse digitale kanalen; de website en overige marketingkanalen vanuit Boels Rental.

Credits
Klant: Boels Rental
Bureau: Springbok

Zie hier een van de campagne video’s: https://youtu.be/GbNwbUB92jQ

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht