Geplaatst door bol.com

Bol.com introduceert allereerste digitale speelgoedboek voor Sinterklaas

Utrecht, 4 oktober 2016 – Bol.com introduceert een nieuwe en innovatieve manier waarmee kinderen hun verlanglijstje voor Sinterklaas kunnen samenstellen; Sints Cadeaumachine. Sints Cadeaumachine is een online speelgoedboek waarin kinderen op een gemakkelijke en speelse manier het leukste speelgoed kunnen selecteren en direct op een digitaal verlanglijstje voor Sinterklaas kunnen plaatsen.

Sints Cadeaumachine werkt heel eenvoudig; ouders vullen de voornaam en leeftijd van hun kinderen in en dan kunnen zij direct aan de slag. Al ‘swipend’ door ruim vijfhonderd cadeaus kunnen kinderen hun meest favoriete speelgoed selecteren. Vervolgens worden deze automatisch verzameld in een digitaal verlanglijstje dat gekoppeld is aan het bol.com-account van de ouders. Op deze manier helpt bol.com kinderen om online een verlanglijstje samen te stellen, in aanloop naar pakjesavond.

Bij het ontwikkelen van Sints Cadeaumachine heeft bol.com geluisterd naar de wensen van kinderen en hun ouders, zodat zij de optimale Sinterklaas-beleving krijgen. En voor Sinterklaas wordt het zo nog eenvoudiger om aan de cadeauwensen van kinderen te voldoen. Bol.com ziet namelijk al jarenlang dat Sinterklaas zich al weken voor pakjesavond oriënteert in de winkel.

Oud-‘Sinterklaas’ Bram van der Vlugt is de voice-over binnen Sints Cadeaumachine waarin een groot aantal speelgoedmerken zijn vertegenwoordigd, waaronder bekende merken als LEGO®, Mattel, Jumbo en PLAYMOBIL®. Bol.com werkte voor de ontwikkeling van Sints Cadeaumachine samen met creative agency Born05 en met het bureau voor jongerencommunicatie Youngworks.

Sints Cadeaumachine is te openen via de bol.com app op tablets en smartphones of via cadeaumachine.bol.com

Over bol.com
Bol.com is al sinds de opening in 1999 één van de populairste winkels van Nederland en België. Dankzij een breed assortiment, uitstekende service en winkelgemak kan bol.com rekenen op het vertrouwen van 6,5 miljoen klanten in Nederland en België. Dat klanten de winkel waarderen blijkt wel uit de vele awards die bol.com gewonnen heeft. Zo is bol.com in maart 2016 door de vakjury van de Thuiswinkel Awards uitgeroepen tot ‘Beste Webwinkel van Nederland’. Daarnaast werd bol.com zowel in 2015 als 2016 door het publiek verkozen tot ‘Beste Online Warenhuis van Nederland’ en ‘Beste Webshop van België’. Met een assortiment van bijna 14 miljoen artikelen vinden al deze klanten steeds weer wat zij zoeken. Bol.com biedt het grootste assortiment binnen tientallen speciaalzaken waaronder boeken & ebooks in het Nederlands en andere talen, muziek, film, games, elektronica, speelgoed, sieraden, horloges, babyartikelen, tuin- en klusartikelen en alles voor wonen, dieren, sport, vrije tijd en persoonlijke verzorging. Bol.com is onderdeel van Ahold Delhaize.