Boondoggle stuurt klanten vol inspiratie op vakantie

Technologische ontwikkelingen volgen elkaar in snel tempo op. Dit heeft
ook invloed op de creatieve playground waarin wij werkzaam zijn. ‘Deze ontwikkelingen zijn inspirerend en kunnen een idee tot leven brengen, maar ze moeten niet het uitgangspunt zijn van een idee’ aldus Creatief Directeur Darren Reynoldson. Met dit inzicht organiseerde Boondoggle Amsterdam op 24 juni een ‘Come and Play’ middag om klanten en relaties te laten spelen met de nieuwste technologie voor een inspirerende start van de zomer.
Een blik in de toekomst
‘De mogelijkheden worden pas echt zichtbaar als je nieuwe technologieën zelf kan ervaren’ zegt Strategy Director Valentijn van Santvoort. Zo kon je in de Boondoggle Playground een virtuele wereld ervaren met de Oculus Rift, een (mogelijke) blik in de toekomst werpen met de Google Glass en de mogelijkheden van iBeacon bekijken voor retail en ver daarbuiten.
Voor herhaling vatbaar
Een erg geslaagde en inspirerende middag, die zeker voor herhaling vatbaar is. ‘We hebben vele positieve reacties gekregen van de bezoekers’ zegt Managing Director Sander Tacx. ‘De organisatie voor een tweede “Come and Play’ is al in volle gang. En Boondoggle gaat natuurlijk zelf ook weer vol energie de zomer in. Klaar om bestaande en nieuwe klanten te helpen om relevantie te bieden, met welke technologie dan ook.’
Over Boondoggle
Boondoggle werd in 2007 opgericht en heeft meer dan 120 digitale en creatieve experts in dienst binnen zijn kantoren in Amsterdam en Leuven. Het bureau biedt volledig geïntegreerde oplossingen aan zijn ‘blue-chip’ klantenbestand, waaronder nationale en internationale toonaangevende merken, zoals Heinz, Honig, Koninklijke De Ruyter, Unilever, Coca-Cola, Iglo, Tiense Suiker, Belfius, Delhaize, KBNB, Randstad, Galderma en Rabobank International.
Boondoggle heeft talrijke vakprijzen gewonnen als erkenning voor het onderscheidende talent en de buitengewone creativiteit van zijn teams, waaronder 11 Lions, 17 Eurobest Awards en 2 One Show Awards. Boondoggle werd in 2010 ook uitgeroepen tot Bureau van het Jaar in België door Media Marketing, in 2011 tot Digitaal Bureau van het Jaar in Nederland tijdens de SpinAwards, en in 2009 tot 3de meest creatieve digitale bureau wereldwijd in Cannes.
Meer informatie over Boondoggle is te vinden op: www.boondoggle.eu
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.