Geplaatst door Visser Assen B.V.

Bouwplaats-Inrichting.nl breidt assortiment bouwhekken uit

Bouwplaats-Inrichting.nl, onderdeel van Visser Assen en leverancier van onder meer bouwhekken, heeft de afgelopen weken haar assortiment bouwhekken enorm uitgebreid. Robert de Vries van Bouwplaats-Inrichting.nl: “Wij merkten de afgelopen periode dat de vraag naar meer soorten bouwhekken vanuit onze klanten enorm toenam. Daarom hebben wij niet alleen meer losse bouwhekken aan ons assortiment toegevoegd, maar ook complete bunkersets en bouwhekbundels.”

Met de uitbreiding reageert Bouwplaats-Inrichting.nl op de oplopende vraag aan bouwhekken en bieden ze de optie om complete pakketten aan te schaffen.

Heras-bouwhekken

Bouwplaats-Inrichting.nl is leverancier van Heras Bouwhekken. Heras staat voor kwaliteit en duurzaamheid, belangrijke eigenschapen voor de beveiliging van bouwplaatsen. Het aanbod bestaat uit de bekende uitvoeringen van Heras, zoals de M90, M100, M300, M400, M450 en M500.

Enkele van deze uitvoeringen zijn in verschillende versies verkrijgbaar. Zo worden er nu versies van versterkingshoeken en met een middenbuis aangeboden. Afhankelijk van de gewenste situatie is het mogelijk om een geschikt hek te kiezen.

Bunkersets en bouwhekbundels

Ook voor grote projecten kun je bij Bouwplaats-Inrichting.nl terecht. Zo is het assortiment verdeeld in losse hekken, bunkersets en voordeelpakketten. De laatste twee genoemde zijn een zeer relevante toevoeging. Met de bunkersets en voordeelpakketten haalt een opdrachtgever direct een volledig pakket in huis. De bunkerset uit 28 bouwhekken, 28 bouwhekklemmen en 28 bouwhekvoeten en worden deze geleverd in een opslagbok met 2 spanbanden. Daarnaast zijn de bouwhekbundels geschikt voor nog grotere projecten. Een bouwhekbundel bestaat uit minimaal 32 bouwhekken en ook deze worden compleet geleverd met bouwhekvoeten en bouwhekklemmen.

Over Bouwplaats-Inrichting.nl

Visser Assen, waar Bouwplaats-Inrichting.nl onderdeel van is, staat al meer dan 40 jaar bekend als totaalleverancier van de bouw. Het assortiment groeit mee met de tijd en daarmee wordt het aanbod steeds completer. Het volledige aanbod van Visser Assen is te vinden in de verschillende webshops. Op deze manier kan Visser haar klanten optimaal bedienen en een snelle service garanderen.