BrandLoyalty’s IceMobile pioniert met loyaliteitscampagne bij quick commerce speler Gorillas

‘s-Hertogenbosch, 16 november 2022 – Vandaag kondigt BrandLoyalty haar eerste pilot aan met de grote Europese quick commerce-speler Gorillas. De pilot heeft als doel de gemiddelde bestelwaarde, bestelfrequentie en klantretentie van de retailer te verhogen.
De campagne, die gestart is op 1 november voor alle klanten van Gorillas in Amsterdam, is ontworpen met duurzaamheid als startpunt. Via een nieuw ontwikkeld loyaliteitsmechanisme kunnen klanten van Gorillas sparen voor vershoudbakjes van het duurzame merk koziol.
“Duurzaamheid staat centraal in alles wat we bij Gorillas doen. Het is een belangrijk onderdeel van onze bijdrage aan de vele gemeenschappen die onze fiets bezorgers bedienen, evenals aan de Q-commerce-industrie als geheel.” reageert Anastasia Dellis, General Manager bij Gorillas Nederland. Dellis vervolgt: “Bij Gorillas hebben we de missie om duurzamer te worden en voedselverspilling te minimaliseren, en deze campagne draagt positief bij aan dit ambitieuze doel.”
koziol staat voor eigentijds design met een zuiver geweten. Deze principes zie je terug in koziol haar innovatieve en duurzame materialen, duurzame ontwerpen. De vershoudbakjes zijn gemaakt van 100% recyclebaar plastic, zijn CO2-neutraal geproduceerd en volledig gecertificeerd. Door middel van de campagne moedigt Gorillas haar klanten aan om voedselverspilling te verminderen door voedsel te bewaren in de vershoudbakjes van koziol. De retailers wil klanten ook inspireren om de manier waarop ze boodschappen doen te veranderen.
Claudia Mennen, CEO BrandLoyalty, reageert: “We zijn trots dat we kunnen pioneren in loyalty met onze nieuwste pilot bij grote quick-commerce speler Gorillas. De pilot zag een snelle speed-to-market, waarbij alles was doordacht: van strategie tot ‘solution’ en uitvoering. Dit benadrukt onze visie dat loyaliteitscampagnes de belangrijkste drijfveer zijn voor klantbinding; waar, wanneer of hoe – zolang het mechanisme maar zorgvuldig is afgestemd op de behoeften van de klant, de consumenten en de markt.”
—
Over Gorillas
Gorillas, opgericht in mei 2020 door CEO Kağan Sümer, is een van ’s werelds toonaangevende Q-commerce-bedrijven met meer dan 200 winkels in 7 landen. Door de winkel- en supply chain-ervaring van traditionele retailbedrijven te verstoren, geeft Gorillas vorm aan nieuw consumentengedrag in de supermarkt. Gorillas biedt meer dan 2.000 essentiële artikelen aan tegen retailprijzen en heeft slechts een paar minuten nodig om de bestelling van een gebruiker per e-bike op het gewenste adres te krijgen. Gorillas heeft een divers team van meer dan 10.000 medewerkers aangeworven, dat zorgt voor positieve verandering in de gemeenschap.
Over BrandLoyalty en IceMobile
BrandLoyalty is de leidende wereldwijde leverancier van op loyaliteitscampagnes voor ’s werelds toonaangevende retailers. BrandLoyalty verandert consumentengedrag op grote schaal – zowel emotioneel als transactioneel – door middel van innovatieve en digitaal geavanceerde loyaliteitsoplossingen.
IceMobile, onderdeel van BrandLoyalty, is een wereldwijd digitaal marketingbureau met focus op digitale loyaliteitsoplossingen voor retailers. IceMobile helpt haar klanten om hun digitale klantcontactpunten te verbeteren en loyaliteit op te bouwen door middel van boeiende, digitale campagnes.
BrandLoyalty maakt deel uit van Loyalty Ventures Inc. (NASDAQ: LYLTV), een toonaangevende wereldwijde leverancier van tech- en data gestuurde oplossingen voor consumentenloyaliteit.
Volg BrandLoyalty op LinkedIn (https://www.linkedin.com/company/brandloyalty) en YouTube (https://www.youtube.com/channel/UCx1k0CbErx0omYjuQr9WNpg).
Over Loyalty Ventures Inc.
Loyalty Ventures (NASDAQ: LYLTV) is een toonaangevende leverancier van tech- en data gestuurde oplossingen voor consumentenloyaliteit. De oplossingen zijn gericht op het helpen van klanten om hun strategische en financiële doelstellingen te bereiken; van het verhogen van het verhogen de grootte van het een winkelmandje, klantenaantal en -frequentie en digitaal bereik tot verbeterde programmarapportage en analyse.
Loyalty Ventures helpt financiële dienstverleners, retailers en andere consumentgerichte bedrijven bij het creëren en vergroten van klantloyaliteit, van traditionele tot digitale touchpoints tot mobiel en opkomende technologieën. Loyalty Ventures is eigenaar en beheerder van het AIR MILES Reward Program, het meest erkende loyaliteitsprogramma van Canada, en BrandLoyalty, een leidende wereldwijde leverancier van loyaliteitscampagnes voor ’s werelds toonaangevende retailers.
Meer informatie over Loyalty Ventures is te vinden op https://www.loyaltyventures.com.
Volg Loyalty Ventures op LinkedIn (https://www.linkedin.com/company/loyaltyventuresinc/) en Facebook (https://m.facebook.com/Loyalty-Ventures-Inc-107578974908472).
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.