Bright Digital behaalt HubSpot Elite status en gaat voor marktleiderschap in Europa

Bright Digital heeft de status van Elite HubSpot partner behaald. Deze hoogste status binnen het partnerprogramma heeft slechts 1% van de ruim 6.600 wereldwijde HubSpot-partners. Met deze nieuwe status treedt Bright Digital toe tot de top 5 HubSpot Partners in Europa, maar de ambities gaan verder. Bright Digital is vastbesloten om de grootste HubSpot-partner van Europa te worden.
De weg naar HubSpot Elite partner
Om Elite partner te worden, moet een agency niet alleen een groot klantenbestand hebben, maar ook beschikken over gekwalificeerde specialisten die de klant echt verder helpen. Net als de selecte club Elite partners heeft Bright Digital de capaciteit en de know-how in huis om bedrijven maximaal te helpen met complexe commerciële vraagstukken en optimalisaties, zoals CRM-integraties en hoogwaardige databorging.
Totaalformule voor succes
“Het is mooi om te zien dat hard werken zijn vruchten afwerpt”, zegt Managing director Johan Lammers, “en dat smaakt naar meer. Het is voor ons nu zaak om door te bouwen en door te groeien. Omdat de CRM-mogelijkheden van HubSpot steeds groter worden, wordt het platform ook steeds complexer. Wij groeien echt met het platform mee.”
Commercieel directeur Henry van Olst vult aan: “Klanten willen op voorhand weten of een partij de expertise en capaciteit heeft om een project tot een succes te brengen. Door de continue energie van onze medewerkers en de permanente capaciteit die wij beschikbaar hebben, is het succesniveau bereikt dat hoort bij de top van HubSpot. De nieuwe status van Elite partner toont dat we meerdere specialisten per Hub actief in kunnen zetten en dus kwaliteit en continuïteit garanderen. Het geeft vertrouwen.”
Strategische groei
Als Elite Partner blijft Bright zich inzetten om bedrijven te ondersteunen in hun digitale transformatie. “Onze samenwerking met HubSpot stelt ons in staat om een compleet ecosysteem te bouwen dat volledig is afgestemd op de unieke behoeften van onze klanten. Van CRM-integraties tot data-intelligence, wij leveren oplossingen die niet alleen schaalbaar zijn, maar ook de basis leggen voor langdurige groei,” aldus Johan Lammers.
Achtergrondinformatie
Over Bright Digital
Bright Digital is in 2016 gestart door de founders Lambert van Asselt en Johan Lammers en is gespecialiseerd in HubSpot, hét all-in-one CRM-platform voor Sales, Marketing en Service. Bright Digital is uitgegroeid tot de grootste full-service HubSpot-partner van de Benelux, met meer dan 75 professionals en drie Nederlandse vestigingen in Amsterdam, Nijmegen en Apeldoorn en een vestiging in Kopenhagen. Bright Digital levert services op het gebied van HubSpot consultancy, CRM-development, website development, en digital marketing. Met een sterke focus op integratie, datakwaliteit en het optimaliseren van commerciële processen, helpt Bright bedrijven om hun commerciële processen te stroomlijnen en klantdata optimaal te benutten.
Over HubSpot:
HubSpot is een wereldwijd toonaangevend CRM-platform dat bedrijven van elke omvang helpt bij het opbouwen van duurzame klantrelaties door hun marketing-, sales-, service- en content management-processen te centraliseren. Het platform biedt een breed scala aan geïntegreerde tools, waaronder marketing automatisering, CRM, contentbeheer, en klantenservice oplossingen, waardoor bedrijven hun volledige klantreis op één plaats kunnen beheren.
Wat is de HubSpot Elite status?
Om de HubSpot Elite Partner-status te bereiken, moeten bedrijven uitmuntend presteren op meerdere fronten. Ze moeten aanzienlijke omzet genereren met HubSpot-licenties en hoge klanttevredenheid waarborgen door sterke implementatie en ondersteuning te bieden. En dat is bij Bright gelukt: steeds meer en grotere bedrijven kiezen de onderneming uit Apeldoorn als hun HubSpot partner.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.