Industry Wire

Geplaatst door BT

BT richt Acuitas Digital Alliance op en lanceert ‘BT In-Store Visibility’

BT kondigt vandaag aan één van de oprichters te zijn van de Acuitas Digital Alliance, een initiatief waarbij gelijkdenkende technologische innovators worden samengebracht. De aangesloten partijen zijn vastbesloten om alle voordelen van het nieuwe digitale tijdperk over de gehele distributieketen te benutten, tot aan de fysieke locaties waar de klant zaken doet. De Acuitas Digital Alliance demonstreert vandaag zijn eerste oplossing, ‘BT In-Store Visibility’, tijdens de Retail’s BIG Show in New York, samen met Intel en mede Alliance oprichters NexGen Packaging, RetailNext en SATO Global Solutions.

De Acuitas Digital Alliance is een initiatief dat zich focust op het leveren van veilige, cloudgebaseerde en toekomstzekere oplossingen voor organisaties die real-time voordeel willen halen uit big data en het Internet of Things voor het optimaliseren van hun distributieketen en om beter te communiceren met hun eindgebruikers. De Acuitas Digital Alliance brengt specialisten in netwerken, hardware, software, analytics, content management, security en clouddiensten samen om een breed scala aan technologieën – zoals IoT-sensoren, software en analytics – met elkaar te integreren. Hiermee kunnen organisaties de efficiëntie van hun distributiekanalen optimaliseren, werknemersprestaties verbeteren, verspilling verminderen en het voldoen aan regelgeving beter managen. Dit helpt in het voorspellen van klantgedrag en het creëren van een geweldige beleving voor de klant, ook op fysieke locaties zoals winkels.

BT In-Store Visibility – de eerste oplossing ontwikkeld door de Acuitas Digital Alliance – voldoet aan de behoeften van retailers die hun fysieke winkels naar hetzelfde niveau van gemak en klantbeleving willen brengen als hun online verkooppunten. Hierdoor kunnen zij consistentie verzekeren over al hun saleskanalen. Bestaande IT-oplossingen leveren simpelweg niet de uitgebreide real-time functionaliteit, data en inzicht die nodig zijn voor dit type van ‘digitale’ in-store beleving. Het is één van de grootste fundamentele problemen waar de Acuitas Digital Alliance de focus op legt.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht