Industry Wire

Geplaatst door StormMC

Burgers’ Zoo & StormMC

Burgers’ Zoo heeft StormMC als digital media partner gekozen voor haar campagne omtrent het 100-jarige bestaan. StormMC zal in deze campagne onder andere de display advertising voor haar rekening nemen.

Tim Lammers, marketeer Burgers’ Zoo over de keuze voor StormMC : “Voor ons 100-jarige bestaan waren wij op zoek naar een bureau dat onze propositie met behulp van display advertising op een verrassende manier kon doorvertalen naar het internet. StormMC bleek hierin de beste partner. Door een display campagne getarget op regio en weer te combineren, willen wij naast het promoten van ons 100-jarig jubileum, potentiele bezoekers laten weten dat Burgers’ Zoo met elk weer type interessant is mede omdat het park voor meer dan 50% overdekt is”.

Denisa Kasova, CEO van StormMC; “Wij zijn erg trots dat wij Burgers’ Zoo mogen ondersteunen in de campagne voor hun 100-jarig bestaan. Uit de gesprekken met Burgers’ Zoo blijkt een enorme ambitie om de ‘next step’ te maken in digital marketing. Vanuit StormMC zullen wij Burgers’ Zoo hierin ondersteunen en uitdagen”

Burgers’ Zoo
Op 30 maart 2013 bestaat Burgers’ Zoo officieel 100 jaar. Op deze datum is het exact 100 jaar geleden dat oprichter Johan Burgers zijn indrukwekkende privé dierenverzameling voor het eerst openstelde voor het publiek. Het dierenpark staat internationaal bekend om zijn vernieuwende en ruime dierenverblijven, waarin diersoorten zo vrij en zo natuurlijk mogelijk gehouden worden. De dierenverblijven zijn voor bezoekers een ware belevenis. Door de opzet van de ecosystemen begeeft de bezoeker zich bij binnenkomst dan ook op een andere plek op de wereld waarbij elk zintuig in werking wordt gezet. Zo voelt bezoeker de luchtvochtigheid in Burgers’ Bush en ruikt hij de oceaan in Burgers’ Ocean. Daarnaast is het park grotendeels overdekt en is Burgers’ Zoo ook bij slecht weer een fantastische belevenis! Burgers’ Zoo is na 100 jaar nog steeds een familiebedrijf

Over StormMC
StormMC is een strategisch digital marketingbureau. Storm begeleidt en ondersteunt klanten bij de ontwikkeling en implementatie van hun digital marketing strategie. De dienstverlening van Storm is breed en kenmerkt zich door de resultaatgerichte integrale online marketingvisie. Kennis, kunde & ervaring zijn kernwoorden. StormMC werkt voor klanten als KLM, Essent, Centraal Beheer, WNF, Nationale Nederlanden, Siemens en Greetz. StormMC is onderdeel van de Storm Marketing Group.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht