Industry Wire

Geplaatst door Business Model Hacking

Business Model Hacking lanceert consultancytak om wereldwijd meer impact te maken

Business Model Hacking, bekend om zijn vooruitstrevende methode voor het vernieuwen van businessmodellen, kondigt vandaag de lancering aan van een nieuwe consultancytak. Hiermee zet het bedrijf een belangrijke stap in zijn missie: innovators, ondernemers en leiders wereldwijd inspireren én ondersteunen bij het bouwen van toekomstbestendige businessmodellen.

Onlangs klopte Erik Mooibroek aan bij Robbert Fransen – bedenker van de Business Model Hacking-methode. Als enthousiast gebruiker van de methode wilde Erik graag bijdragen aan het realiseren van de missie. “De content op de website, het boek, de brainstormkaarten en de vele andere tools zijn erg waardevol. Maar om echt impact te maken, is praktische begeleiding op schaal noodzakelijk,” aldus Mooibroek.

Fransen deelt die visie: “Het is tijd om het contentplatform breder uit te rollen. Onze strategie om duurzaam organische awareness te creëren via hoogwaardige evergreen content begint zijn vruchten af te werpen. Internationaal wordt de content goed gelezen – zelfs prestigieuze opleidingsinstituten zoals Harvard Business School vragen toestemming om het materiaal te gebruiken in hun cursussen. Dat bevestigt voor ons dat dit hét moment is om door te pakken.”

Met de komst van Erik als partner is Business Model Hacking klaar voor de volgende fase. Hij brengt ruime ervaring mee uit functies bij zowel startups als corporates en speelt een sleutelrol in het opzetten en uitbouwen van het innovatieve consultancymodel: een netwerk van onafhankelijke innovatieprofessionals, getraind in de BMH-methode en ieder met hun eigen expertise. Zij werken samen onder het BMH-label om maximale impact te realiseren voor klanten.

Elke aangesloten consultant draagt een percentage van het gefactureerde uurtarief af. Deze opbrengsten worden gebruikt om het Business Model Hacking-platform internationaal verder te ontwikkelen. Klanten profiteren van de juiste mix aan expertise voor hun vraagstuk – met het gemak van één centraal betaalpunt.

Lancering met ludieke acties
Ter gelegenheid van de lancering van de nieuwe consultancytak introduceert Business Model Hacking een aantal bijzondere acties. Iedereen die op zoek is naar frisse ideeën om het businessmodel van zijn of haar organisatie te vernieuwen, kan zich inschrijven voor de nieuwsbrief. Als welkomstcadeau ontvang je gratis toegang tot de digitale versie van het boek Business Model Hacking én de bijbehorende brainstormkaarten met meer dan 200 concrete Business Model Hacks.

Daarnaast kunnen ambitieuze bedrijven die graag worden uitgedaagd een kosteloze Business Model Canvas-sessie van 120 minuten aanvragen. Tijdens deze sessie maak je vrijblijvend kennis met de kracht van de BMH-methode en krijg je direct waardevolle inzichten en een helder plan voor de volgende stap in de ontwikkeling van je businessmodel.

Interesse?
Ga naar www.businessmodelhacking.com of neem contact op via info@businessmodelhacking.com

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht