Geplaatst door CAD&Company

CAD & Company eerste Autodesk Forge certified partner in de Benelux

CAD & Company is uitgeroepen tot de eerste Autodesk Forge certified partner in de Benelux. Als gecertificeerde partner worden ze lid van het Forge Systems Integrators Program, een platform waarop klanten een partner zoeken die kan helpen bij het bouwen van Forge-oplossingen.

Autodesk Forge
Autodek Forge is het platform voor externe developers om Business Intelligence activiteiten te ontplooien. CAD & Company ontwikkelde hiermee al succesvol Collaborea en BLDNG360. Daarnaast zetten developers het in om voor organisaties een naadloze aansluiting te creëren tussen de eigen bedrijfssystemen en Autodesk clouddiensten. Hiervoor heeft CAD & Company al een aantal oplossingen ontwikkeld.

Engineeringvraagstukken oplossen
Engineering is een intensieve teamsport! Informatie wordt door veel mensen van verschillende bedrijven in verschillende functies gebruikt. Hoe stel je data zowel veilig, als eenvoudig beschikbaar om processen sneller te laten verlopen met minder fouten? CAD & Company lost dit soort engineeringsvraagstukken op met Forge. Een actueel voorbeeld daarvan is de vraag om klanten zelf online producten te laten samenstellen. Hiervoor ontwikkelden wij de online salesconfigurator ‘More Business’.

CAD- of modeldata ontsluiten
Veel organisaties lopen er tegenaan dat zij modeldata niet direct kunnen inzetten voor begrotingen of planningen. Met het Forge platform heeft CAD & Company al verschillende oplossingen bedacht om CAD-data breder te hergebruiken.