Geplaatst door UPR

CALVIN KLEIN gaat in zee met PR bureau UPR Amsterdam

10 juli, 2019, Amsterdam – Creatief communicatiebureau UPR Amsterdam maakt bekend dat zij in Nederland de PR en de influencer marketing mogen gaan verzorgen voor CALVIN KLEIN.  De samenwerking start per direct en zal gelden voor alle merklijnen van CALVIN KLEIN waaronder CALVIN KLEIN JEANS, CALVIN KLEIN UNDERWEAR, CALVIN KLEIN PERFORMANCE en de productlijnen kinderen en accessoires. UPR werkt al sinds 2000 samen met de Swatch Group voor CALVIN KLEIN horloges en sieraden en samen met Marchon Eyewear Inc. voor CALVIN KLEIN brillen.

Over Calvin Klein Inc.

CALVIN KLEIN is een wereldwijd lifestylemerk dat het toonbeeld is van gedurfde, vooruitstrevende idealen en een verleidelijke esthetiek. Wij willen onze klanten blijven boeien en inspireren met uitdagende beelden en spraakmakende ontwerpen die de zintuigen prikkelen.

Sinds de oprichting in 1968 door Calvin Klein en zijn zakenpartner Barry Schwartz hebben we met onze strakke lijnen en innovatieve ontwerpen een toonaangevende reputatie opgebouwd binnen de Amerikaanse modewereld. De wereldwijde retailomzet van CALVIN KLEIN producten bedroeg in 2018 meer dan $ 9 miljard en de producten werden naar meer dan 110 landen gedistribueerd. Er werken over de hele wereld meer dan 11.500 mensen bij Calvin Klein. PVH Corp. is sinds 2003 eigenaar van het merk.
Over UPR
UPR is sinds 2000 een onafhankelijk PR & communicatie bureau actief in het fashion, beauty, lifestyle en corporate segment,van consumer tot aan business to business communicatie en influencer campaign management. UPR is een creatief full service communicatie bureau opererend in de Benelux, van strategie en concept tot realisatie en follow-up om visibility te realiseren voor de merken, campagnes of producten. Vanuit de kantoren| showrooms in Amsterdam, Antwerpen werkt UPR voor zowel nationale als internationale merken, waaronder; CitizenM, Dr. Martens, FilippaK, Bang & Olufsen, Zalando, Hema, Möet&Chandon, Tiffany& Co. en UNIQLO.