Cameleon ICT bekroond door Huawei met 4 Star CSP-certificaat

Amsterdam, 12 februari 2014Cameleon ICT, een ICT System Integrator, heeft het 4 Star Certified Service Partner –certificaat (CSP) in ontvangst mogen nemen in het onlangs geopende Exhibition Center van Huawei Technologies. Cameleon ICT ontving dit certificaat uit handen van Frank Damen, Manager Services Huawei Enterprise, tijdens een door Cameleon ICT georganiseerde klantendag.

Een Huawei Certified Service Partner is een door Huawei geautoriseerde partner voor het verlenen van 1e, 2e en 3e lijns support op Huawei hard- en software. Deze autorisatie bewijst dat Cameleon ICT meer dan voldoende kennis, kunde en ervaring bezit om op adequate wijze Huawei hard- en software te onderhouden.

Tijdens de door Huawei uitgevoerde CSP-audit is onder andere gekeken naar de aanwezige certificeringen op het gebied van technisch en pre-sales personeel en de inrichting van de 24-uurs helpdesk. Cameleon ICT heeft deze audit met succes afgelegd met deze certificering tot gevolg.

Cameleon ICT heeft haar primaire focus op netwerken en het beveiligen daarvan. Naast het leveren van de hardware- en software-oplossingen worden ook de implementatie, het beheer en het onderhoud meegenomen.

Op het Smart Communications Event van Strict op 20 maart a.s. in Fort Voordorp te Groenekan, tonen Cameleon ICT en Huawei anti-DDOS beveiligingsoplossingen.

——————-

Over Huawei
Huawei is één van ’s werelds grootste leveranciers van informatie en communicatie-technologie. Huawei ontwikkelt innovaties op het gebied van telecommunicatienetwerken, bedrijfsnetwerken, consumenten elektronica en cloud computing en werkt hierbij nauw samen met partners. Klanten van deze ICT-producten en –diensten zijn telecom carriers, bedrijven en consumenten. Op dit moment worden in meer dan 140 landen en aan eenderde van de wereldbevolking Huawei producten verkocht of diensten geleverd. Meer informatie over Huawei en de ICT-oplossingen voor bedrijven is beschikbaar via http://enterprise.huawei.com.

Over Camelon ICT
Cameleon ICT wil haar klanten laten zien dat kwaliteit, prestatie & innovatie perfect samen kunnen gaan tegen een aantrekkelijke prijs. Door het afgeven van een goed doordacht design en/of bijdrage aan kennis door detachering kan er een win-win situatie worden gecreeerd waarbij de klant voor ons centraal staat.