Industry Wire

Geplaatst door Canal Plus

CANAL+ lanceert explosieve campagne: ‘Er zijn geen slechte keuzes’

CANAL+ start vandaag met de nieuwe campagne ‘Er zijn geen slechte keuzes’ om de streamingsdienst te promoten, waar live tv, sport, films en series eenvoudig te bekijken zijn in één app. Om deze propositie goed naar voren te brengen werd het Franse reclamebureau BETC gevraagd een filmische campagne te maken passend bij de kwaliteit van het product.
De regie van de campagne was in handen van Tom Green (Misfits, Monsters: Dark Continent) en werd geproduceerd door La Pac, in samenwerking met Stink Paris. Het creatieve concept is eenvoudig: een andere draai geven aan een van de meest iconische actiescènes: het klassieke bom-dilemma waarbij je moet kiezen tussen de rode of blauwe draad. Hiermee wordt benadrukt dat er geen slechte keuzes zijn bij CANAL: ‘Wat je ook kiest, je zit altijd goed’. Met deze internationale commercial ‘No Bad Choices’ zet CANAL+ de lijn van meeslepende verhalen voort, in navolging van iconische Franse campagnes zoals ‘The Bear’, ‘The Closet’ en ‘Super.’ De campagne gaat eerst live in Nederland en wordt daarna in andere Europese landen uitgerold.
Vandaag start de campagne in digital media (display, banners, linkads) en vanaf morgen is de tv-campagne te zien via onder andere Talpa en STER. Hiernaast zet CANAL+ ook outdoor en social media in. Het mediaplan is ontwikkeld in samenwerking met Havas, Brainlabs, Verve en Y Media Generation. Higuita Amsterdam en Verve zijn betrokken bij de Nederlandse bewerking van de campagne.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht