Cannes Lions Audiotour tijdens 24uur van de reclame

Donderdag 7 November vindt de vierde editie van het enige Nederlandse Creative Marketing event plaats: de ‘24 uur van de reclame’ in de Beurs van Berlage. De sprekers die hun visie op het thema ‘The Next Level’ met het publiek zullen delen zijn inmiddels bekend gemaakt. De hoofdvraag op het event is: hoe gaan we creativiteit op een effectieve manier verbinden met de voortrazende ontwikkelingen in de technologie?
Er vindt een nieuwe Cannes Lions Show (+ afterparty) plaats en je kunt bij de Cannes Lions Print Exhibition genieten van prijswinnend werk onder begeleiding van de 24 Audiotour app. De audiotour van creative agency TAB Worldmedia wordt na het succes van vorig jaar wederom ingezet om de bezoekers te inspireren.
Remco Vroom, Director van TAB Worldmedia: “Na het succes van vorig jaar hebben wij ook dit jaar weer een waanzinnige cast van collega creative directors bereid gevonden om de audio tour in te spreken en 14 cases van inspirerend commentaar te voorzien. Zo kun je luisteren naar Mervyn ten Dam van ACHTUNG!, Mark Chalmers van Tribal DDB en Thijs Biersteker van Creative Press Challenge. Wij zijn ook blij dat dit jaar Magazines.nl mee doet als sponsor en de print exhibition verzorgt.”
In het licht van het thema van dit jaar is de tour wordt de tour naast de gratis te downloaden app nu ook via een mobile web versie en een augmented reality tour op locatie aangeboden.
De gratis app is nu al te downloaden via www.24audiotour.com
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.