Industry Wire

Geplaatst door Blauw Gras

#Carnavalvrij wint 6 Lovie awards

Tijdens de 8e editie van de Lovie Awards heeft Blauw Gras samen met Fama Volat maar liefst 6 prijzen binnen weten te slepen. Met deze 6 awards overheerste de campagne in de categorie ‘Online Advertising’ als meeste bekroonde Nederlandse campagne.

De Lovie Awards zijn de meest prestigieuze prijzen van het Europese internet, waar het meest creatieve en digitale werk wordt beloond. Een mooie bekroning op de succesvolle #Carnavalvrij campagne.

Binnen de categorie Online Advertising viel Blauw Gras als enige contentmarketing bureau zes keer in de prijzen. De jury vond de #Carnavalvrij campagne de beste ‘INTERGRATED CAMPAIGN’ en beloonde dit zelfs met een gouden award! Daarnaast ontvingen we zilveren jury awards voor de onderdelen ‘FOOD & BEVERAGE’, ‘BEST STRATEGY & PLANNING’ & ‘BEST SOCIAL MEDIA CAMPAIGN’.

Naast deze felbegeerde jury awards bekroonde het stemmend publiek de campagne met 2 zilveren Peoples Lovies binnen de onderdelen ‘FOOD & BEVERAGE’ en ‘BEST SOCIAL MEDIA CAMPAIGN’.

Quote Account Director Isaac Diepenhorst

“De #Carnavalvrij campagne is hét voorbeeld van een geslaagde geïntegreerde samenwerking tussen bureaus in Nederland. Het campagneteam bestond uit Fama Volat, Mindshare, Newslab, CLIFF, het Bavaria brand team en Blauw Gras.”

Deze Europese prijs wordt op 15 november uitgereikt in Londen, waar Nederland met tientallen prijzen goed vertegenwoordigd is! Op www.lovieawards.eu zijn alle cases te bekijken die in 2018 een Lovie Award hebben mogen ontvangen!

Over Blauw Gras

Blauw Gras is een Social Media Bureau met en werkt onder andere voor Bavaria, Monuta, Hornbach, Struik, Intertoys, Funda, Blokker, Menzis en Anderzorg.

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht