Geplaatst door Cegeka

Cegeka in de top 1% wereldwijd van Microsoft Business Applications-partners

Het Europese IT-bedrijf Cegeka krijgt het Inner Circle-label van Microsoft Business Applications. Met deze onderscheiding treedt Cegeka toe tot een zeer select en internationaal clubje van IT-bedrijven en behoort het bedrijf tot de wereldwijde top 1% van Microsoft Business Applications-partners.

“Elk jaar erkennen we Microsoft Business Applications-partners van over de hele wereld voor hun innovatieve manier van werken en voor de wijze waarop ze efficiënte methodologieën ontwikkelen die bijdragen aan het succes van hun klanten”, vertelt Cecilia Flombaum, Microsoft Business Applications Lead. “Onze Inner Circle-leden worden zorgvuldig geselecteerd op basis van hun bedrijfsprestaties en hun capaciteiten als organisatie, hetzij op het gebied van IP, het ontwikkelen van oplossingen, of het feit dat ze toonaangevend zijn in de digitale transformatie van een welbepaalde industrie. Microsoft is vereerd om Cegeka deze erkenning te geven als bekroning van hun prestaties van het afgelopen jaar, de toewijding waarmee ze onze klanten bedienen en hun innovatie rond de Microsoft Cloud.”

Eerder dit jaar viel Cegeka al in de prijzen met zijn expertise op het gebied van Dynamics 365-bedrijfsapplicaties in een cloudomgeving, toen het als eerste Belgische bedrijf een Microsoft Gold Partner werd voor Cloud Business Applications Competency. Cegeka is ook een Microsoft Powerapps-partner, wat de all-round capaciteiten van het bedrijf met betrekking tot de Microsoft Cloud verder onderstreept.

“We zijn bijzonder opgetogen dat Microsoft ons opnieuw bekroont tijdens Microsoft Inspire in Las Vegas en ons nu laat toetreden tot de prestigieuze Inner Circle van Microsoft Business Applications-partners op basis van onze prestaties van het afgelopen jaar”, zegt Arno Visser, Global VP Business Solutions bij Cegeka. “Ons team probeert altijd iedere individuele klant op maat te bedienen met een systeem dat concurrentievoordelen biedt. Dat doen we door telkens in overleg met de klant keuzes te maken om uiteindelijk tot de beste oplossing en service voor zijn specifieke business te komen. Deze erkenning is voor ons het signaal dat Microsoft en onze klanten de toegevoegde waarde die we bieden, onze jarenlange expertise en de koers die onze organisatie vaart zeer op prijs stellen. Het is voor ons dan ook een stimulans om onze kennis verder uit te breiden en aan te scherpen in nauwe samenwerking met Microsoft, zodat we ook in de toekomst kunnen blijven innoveren en sterke services kunnen bieden.”