CEMinar: customer excellence als basisprincipe

Rotterdam, 02 april 2015 – Ipsos en Mopinion verenigen – alweer voor de derde keer – de krachten om op 16 april met het kennisinitiatief CEMinar het onderwerp klantbeleving in Nederland steviger op de kaart te zetten. Veel startups, de echte challengers, groeien als kool; al bij de opzet van deze succesvolle bedrijven stond de klant duidelijk centraal. Tijdens deze editie is het thema dan ook Game Changers in Customer Excellence.
Yuri van Geest, onder meer bekend van zijn boek over Exponential Organisations, is de keynote speaker. De inhoud van zijn boek sluit perfect aan hij het thema van de dag: Game Changers in Customer Excellence. Ook Marten Blankesteijn geeft als oprichter een kijkje in de Blendle-keuken. Naast van Geest en Blankesteijn geeft ook Patrick Hurenkamp van Bloomon acte de présence.
Leren van startups
Naast deze sprekers is er ook ruimte gereserveerd om in kleinere groepen met de betreffende sprekers te discussiëren over wat ‘de gevestigde orde’ kan leren van snelgroeiende startups en hoe zij omgaan met klantfeedback en -beleving. Het event kent van oorsprong een interactief karakter. Het is de bedoeling dat deelnemers van elkaar leren en de discussie aangaan over de ontwikkelingen in Customer Experience Management (CEM). Net als bij de tweede en eerste editie van CEMinar, loopt ook nu weer een open netwerksfeer als rode draad door de dag heen.
Marleen van den Heuvel, Client Service Director van Ipsos, over CEMinar: “Het is de derde keer dat we dit kennisevent organiseren. Net als tijdens de voorgaande edities brengen we ook nu weer partijen bij elkaar om gezamenlijk klantbeleving naar een hoger niveau te brengen.”
Udesh Jadnanansing, Managing partner bij Mopinion: “Ook in Nederland moeten we ons beseffen dat het centraal stellen van de klant een must is om te blijven groeien. Vandaag de dag zij er talloze mogelijkheden om de naar de klant te luisteren. Elke klantreactie bergt de mogelijkheid tot een conversatie waar je als organisatie van kunt leren. Naast het verzamelen van data moeten bedrijven veel meer luisteren naar klantfeedback, om dit vervolgens op de juiste plek in de organisatie onder te brengen en er direct actie op te ondernemen.”
Algemene informatie
Het CEMinar vindt plaats op donderdag 16 april van 14:00 tot 17:30 uur in WesterLiefde in het Westerpark te Amsterdam met aansluitend een borrel. Deelnemers zijn welkom vanaf 13:30 uur. Aanmelden kan door een e-mail te sturen aan: CEMinar@ipsos.com. Er is slechts een beperkt aantal beschikbare plekken. Deelname is gratis, houd wel rekening met parkeerkosten (2 euro per uur).
Voor meer informatie over Mopinion kijk op: www.mopinion.nl.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.