Industry Wire

Geplaatst door Centralpoint.nl

Centralpoint genomineerd voor NCCA Technology Award

Tijdens een besloten bijeenkomst in Woerden maakten de vier vakjuryvoorzitters van Stichting Nationale Contact Center Awards, kortweg NCCA, de nominatie van Centralpoint.nl bekend. Centralpoint.nl maakt hiermee grote kans op de belangrijkste prijs voor professionals in customer service, ook wel bekend als de “Oscars” van customer service.

De beoordeling kwam tot stand op basis van de uitgebreide beschrijvingen van een case en een bezoek bij Centralpoint.nl in Amstelveen. Centralpoint.nl weet zich wederom te onderscheiden ten opzichte van een groot aantal inschrijvingen waarbij de onderlinge diversiteit dit jaar groter was dan tijdens eerdere edities.

De titel van Centralpoint ’s  onderscheidende casus die samen met de onderliggende technology provider ROBINHQ.NL is geschreven, is ‘E-commerce customer service: persoonlijk, proactief en real-time’. Het zijn deze drie concepten die stuk voor stuk een significante verandering inhouden binnen de Centralpoint.nl organisatie, de E-Commerce industrie en de contact center industrie in z’n algemeenheid. Op Centralpoint.nl zie je mensen nét zo duidelijk gepositioneerd als in een echte winkel en shoppers worden proactief uitgenodigd voor een gesprek met een adviseur. Centralpoint.nl heeft de verandering aangedurfd om real time service aan te bieden.

Marcel Joosten, directeur E-commerce bij Centralpoint.nl: “ We zijn als Centralpoint.nl erg trots dat we genomineerd zijn voor deze prestigieuze prijs. We zijn al jaren een award winnaar binnen de ICT wereld, waarin we diverse top awards hebben gewonnen, en deze nominatie laat zien dat we ook op het gebied van klantcontact en technische integraties met onze customer contact software leveranciers een toonaangevende rol spelen. Ik ben trots op alle medewerkers die elke dag weer onze klanten snel en tevreden helpen aan de juiste informatie.”

Patrick Speijers, CEO bij ROBINHQ.NL: “Centralpoint.nl zien wij zelf als onze first follower. Een speler die het inderdaad heeft aangedurfd om aan te haken op onze visie om online aankoopervaringen net zo persoonlijk te maken als instore winkelen. De case en bijbehorende resultaten zijn waanzinnig en maakt ons trots op het partnership met deze mooie organisatie en ambitieuze mensen.”

Over de NCCA Awards

De NCCA Awards zijn ook wel bekend als de ‘Nederlandse Oscars’ van customer service. Bedrijven doen met aansprekende cases – beoordeeld door een onafhankelijke jury – een gooi naar een van de prestigieuze prijzen.

Op 21 april, tijdens het Customer First Gala in Tivoli Vredenburg te Utrecht, maakt de jury bekend welke cases worden beloond met een gouden, zilveren of bronzen Award. Tijdens het CustomerFirst Gala worden ook de prijzen voor het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland en de Plantronics Team Trophy uitgereikt.

Over Centralpoint.nl

Alles rondom uw ICT eenvoudig online bestellen en snel in huis. Een ongekend grote keuze en een scherpe prijs. En dat alles bij een betrouwbare webwinkel, die u ook nog eens graag adviseert over de perfecte zakelijke ICT-oplossing. Onrealistisch? Nee, hoor. Wij zijn Centralpoint.nl, aangenaam.

Centralpoint.nl is ISO 9001 en 14001 gecertificeerd en bestaat sinds 2001. Sindsdien zijn we uitgegroeid tot de grootste en beste zakelijke ICT-leverancier van Nederland. Wij zien het als onze missie om aan al uw ICT-wensen tegemoet te komen. Dat betekent dat u werkelijk elk product bij ons kunt bestellen. En dan bedoelen we ook echt alles. Van populaire smartphones of tablets tot de betrouwbaarste servers of storage-oplossingen. En van eenvoudige netwerkkabels tot de nieuwste laptops of de kleinste printeraccessoires. Uiteraard altijd in de hoeveelheid die uw organisatie nodig heeft. En binnen de leveringstermijn die u wenst.

Centralpoint Business Solutions

Naast dat u eenvoudig online producten kunt vinden en bestellen bij Centralpoint.nl, de online IT-hardware leverancier van Nederland, biedt Centralpoint Business Solutions middelgrote en grote bedrijven en (overheid)instellingen de mogelijkheid om via een eigen klantspecifieke webportal ICT-producten te bestellen. Via uw eigen portal heeft u inzicht in uw openstaande offertes, orders, leveringen en facturen. U heeft tevens de beschikking over een eigen gespecialiseerd klantenteam inclusief een vaste accountmanager. Zij helpen u graag met een onafhankelijk besteladvies over kantoorautomatisering en datacenter oplossingen. Samen met een aantal business partners bieden wij u diepgaande ICT-infrastructuurkennis, waardoor u profiteert van een uitgebreid advies van gespecialiseerde partijen en bieden wij u alle IT- dienstverlening die u van uw hardware leverancier mag verwachten.

https://www.centralpoint.nl/persberichten/centralpointnl-genomineerd-voor-ncca-technology-award-195/

 

 

 

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht