Geplaatst door Clockwork

Clockwork lanceert nieuw e-Commerce platform voor snowboardmerk ThirtyTwo

AMSTERDAM, 5 oktober 2016 – Clockwork heeft het nieuwe  platform van het snowboardmerk ThirtyTwo gelanceerd. Naast Etnies, het tweede merk van moederbedrijf SoleTechnology dat overgegaan is naar CommerceCloud (voorheen Demandware), met Clockwork als e-Commerce en implementatiepartner.

ThirtyTwo is een snowboardmerk dat wereldwijd bekend staat als om zijn “high end quality in boots” en wordt beschouwd als de beste in zijn klasse. ThirtyTwo verkoopt online in de Verenigde Staten, Europa en het Verenigd Koninkrijk. Met het nieuwe platform is ThirtyTwo klaar voor het winterseizoen. De schaalbaarheid van de cloud-oplossing kan grote pieken in het verkeer makkelijk opvangen. Door de verbeterde performance, een nieuw design en de focus op mobile zal op korte termijn een significante verhoging in omzet en resultaat zichtbaar zijn.

Met de launch van ThirtyTwo heeft Clockwork in 2016 inmiddels 6 sites getransformeerd naar de CommerceCloud, aldus Arjen Bultje (Commercieel Directeur Clockwork). En op dit moment zijn wij voor andere klanten deze transformatie ook aan het uitvoeren. Wij zijn er trots op dat wij zowel implementatiepartner zijn van Salesforce als van Commerce Cloud (voorheen Demandware). Digitale transformatie is key en wij accelereren dit proces voor veel van onze klanten.