Colours strategische partner voor online dienstverlening Casade

’s-Hertogenbosch- 21 aug 2013 -Woningcorporatie Casade en internetbureau Colours gaan een strategische samenwerking aan voor de komende jaren. Casade was op zoek naar een partner die mee wilde denken in strategie en operationalisatie om de online dienstverlening van de woningcorporatie te verbeteren en uit te breiden. Het huidige project waar zij samen voor aan de slag zijn is online “woning zoeken”.
Dat Casade wil digitaliseren betekent niet dat het contact met klanten minder persoonlijk zal gaan worden. Babette Agerbeek, communicatie adviseur bij Casade: “Mensen blijven de belangrijkste schakel in de dienstverlening van Casade. We willen de online stap juist inzetten om de dienstverlening continu te blijven verbeteren. Colours kan ons hierbij goed ondersteunen in het formuleren van de online strategie”.
Om ook de andere Brabantse corporaties zoals Zayaz, AlleeWonen, WonenBreburg, Woonbedrijf, Stadlander en Mooiland te ondersteunen in het maken van de stap naar online dienstverlening geven Lars van Tulden, User experience consultant van Colours en Babette Agerbeek samen op het Futura symposium op 27 augustus aanstaande een workshop over digitale kanaalsturing. Vanuit Casade is dit een bijzondere vorm van kanaalsturing, waarbij respect is voor de zelfregie van de klant en de toegevoegde waarde van de online informatievoorziening. Casade wil middels deze workshop haar collega’s van andere Brabantse corporaties laten ervaren hoe Casade haar kanaalsturingsmodel voor de dienstverlening heeft ontwikkeld, inzet in dagelijks werk in het klantcontactcentrum en meetbaar maakt in een dashboard voor online communicatie.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.