Communicare introduceert CC4L, dé contact center oplossing voor Microsoft Lync®

Met trots introduceert Communicare CC4L, software voor intuïtief klantcontact en volledig ontwikkeld voor en geïntegreerd met Microsoft Lync®. Eenvoudig in implementatie, gebruik en rijk aan voice functionaliteiten, niet alleen voor klantcontact afdelingen maar ook receptionistes en telefonistes. CC4L biedt professionele realtime en historische rapportages. De client, supervisor, operator en beheer interfaces zijn ontworpen vanuit het oogpunt van de gebruiker. Door de gekozen ontwikkelmethode is CC4L betrouwbaar en schaalbaar.
Klantcontact is van alle tijden. Maar, de klant van nu heeft steeds meer mogelijkheden om contact met een organisatie op te nemen. Het internet maakt informatie sneller toegankelijk en transparanter. Hij is daardoor beter geïnformeerd en voorbereid op het moment dat hij contact opneemt. De klant van nu weet wat hij wil. Of dat nu thuis op de bank, op kantoor of op reis is, de klant eist ongeacht het communicatiekanaal of tijdstip altijd dezelfde service.
Klantgerichtheid in zakelijke communicatie is daarom belangrijker dan ooit. Een organisatie van nu moet daar op inspelen. Het nieuwe werken in combinatie met de inzet van Microsoft Lync®, is al aardig ingeburgerd, maar richt zich nog vooral op interne werk- en communicatieprocessen. Met CC4L gaat u verder en voegt u waarde toe aan uw Microsoft Lync® omgeving. Het is een volwaardige contact center oplossing, waarmee u de totale klantbeleving naar een hoger niveau kunt tillen. Intuïtief kunnen communiceren en werken staat bij de ontwikkeling van onze software voorop.
De kracht van Communicare, opgericht door Marcel Reuvers en GertJan Coolen, is het gevoel van totale klantbeleving. Beide heren hebben een lange staat van dienst in de klantcontact branche. Vanuit hun gezamenlijke overtuiging hebben zij met Communicare een uniek bedrijf in de markt van klantcontact software. Communicare ontwikkelt multichannel-klantcontactoplossingen specifiek voor Microsoft Lync®. “Onze focus ligt op softwareontwikkeling.” aldus directeur Marcel Reuvers. “Wij zullen onze software continu blijven ontwikkelen op basis van de wensen van onze klanten en partners; we leven nu eenmaal in een snel veranderende wereld. Onze slogan is niet voor niets Communicatie zit in ons DNA! “
CC4L wordt door Communicare via indirecte kanalen in de markt gezet. Reuvers: “Wij zoeken samenwerking met partners, die onze contact center technologie CC4L willen implementeren bij hun klanten. Onze partners bieden wij een perfecte manier om de dienstverlening uit te breiden en de klanttevredenheid te verhogen met uiterst interessante condities. Een echt partnership waarbij vertrouwen hoog in het vaandel staat!”
Op dinsdag 3 juni aanstaande organiseert Communicare een ontbijtsessie waarin alle functionaliteiten van CC4L worden gedemonstreerd. U kunt zich hiervoor aanmelden via de website www.cc4lync.com.
Over Communicare
Communicare is een internationaal producent en leverancier van klantcontact software, met meer dan 20 jaar ervaring. Wij ontwikkelen onze software vanuit de beleving van uw organisatie en klanten. Onze oplossingen zijn zowel on premise als in de cloud beschikbaar. Wij hebben de overtuiging dat technologie altijd ondersteunend is aan uw bedrijfs- en communicatieprocessen. Ons gepassioneerde team staat voor u klaar om u te adviseren, te begeleiden en bij te dragen aan uw succes!
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.