Conscia verlengt opnieuw de Cisco Advanced CX Specialization status

Conscia is een van de eerste bedrijven die opnieuw een vernieuwing van de Multi-Country Advanced Customer Experience Specialization heeft behaald. Deze specialisatie is het hoogste niveau van klantservice die een Cisco-partner kan behalen. De waardering geldt voor alle zeven landen waar Conscia actief is.
De Cisco Advanced Customer Experience Specialization wordt toegekend aan organisaties die blijk geven van superieure vaardigheden in het implementeren en bieden van voortdurende ondersteuning voor Cisco-oplossingen. Het vereist een diepgaand begrip van de gehele levenscyclus van Cisco-diensten en -producten, om ervoor te zorgen dat de time-to-value aan klantzijde wordt verminderd en de resultaten worden vergroot met het hoogste niveau van ondersteuning en service-management.
De vernieuwing benadrukt de inspanningen die Conscia levert als voorloper in technologische dienstverlening en toont aan hoe het bedrijf erin slaagt klanten effectief en efficiënt te helpen met geavanceerder Cisco-oplossingen. Bedrijven met deze specialisatie zijn in staat klanten te bedienen met hoogwaardige service, innovatieve oplossingen op maat en de ondersteuning van een wereldwijd erkende partner.
Jory van Dam, CTO van Conscia in Nederland: “Deze belangrijke prestatie benadrukt Conscia’s toewijding aan het leveren van uitstekende customer success services en ondersteuning in Denemarken, Duitsland, Nederland, Noorwegen, Slovenië, Zweden en het Verenigd Koninkrijk. Het weerspiegelt de collectieve inspanningen en toewijding van al onze lokale teams, die consequent de klantenservice en operationele efficiëntie handhaven en verbeteren.”
“We zien deze mijlpaal als meer dan alleen een vernieuwing; het weerspiegelt onze sterke toewijding aan geweldige service verlenen en toont duidelijk het vertrouwen en de hoge verwachtingen die onze klanten kunnen stellen in onze diensten. Naarmate Conscia zijn activiteiten en aanbod blijft uitbreiden, zal de Cisco Advanced Customer Experience Specialization centraal staan in het vegroten van het succes van onze klanten in alle markten”, aldus Van Dam.
————
Over Conscia
Conscia is een Europese IT-specialist op het gebied van netwerken, cybersecurity en cloud. Het levert beveiligde infrastructuur en 24/7 managed services aan klanten met complexe netwerk-, datacenter-, cloud-, IoT- en mobiliteitsvereisten. Conscia levert technische competenties en inzichten van het hoogste niveau en streeft ernaar om als trusted advisor de bedrijfskritische IT-systemen van klanten te ondersteunen gedurende de gehele levenscyclus, van ontwerp, implementatie en exploitatie tot optimalisatie.
Conscia werd opgericht in 2003 en telt 1100+ medewerkers die enkele van de grootste bedrijven in de financiële dienstverlening, gezondheidszorg, publieke sector, productie, nutsvoorzieningen en detailhandel bedienen vanuit kantoren in Denemarken, Zweden, Noorwegen, Duitsland, Nederland, Verenigd Koninkrijk en Slovenië. Conscia streeft er voortdurend naar om de beste werkplek in Europa te zijn voor getalenteerde IT-specialisten met diepgaande technische expertise. Voor meer informatie zie www.conscia.com.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.