Geplaatst door zooplus Nederland b.v.

Consument kiest zooplus als beste webwinkel Huis en Tuin

zooplus is tijdens het Shopping Awards gala op 28 maart 2019 voor het tweede jaar op rij verkozen tot beste webwinkel in de categorie Huis en Tuin. In 2018 nam zooplus voor het eerst deel aan deze verkiezing en ging ook toen met deze prijs naar huis.
De winnaars van de Publieksprijzen XL worden bepaald op basis van onafhankelijk onderzoek onder klanten van webshops en zijn uitgevoerd door SAMR.

Verjaardagscadeau
Managing Director van zooplus Nederland Roberto Damen over het winnen van deze award:
„Het is fantastisch om voor het tweede jaar op rij deze prijs in ontvangst te mogen nemen. zooplus is al 12 jaar in Nederland actief, maart is onze verjaardagsmaand. Een beter cadeau dan door de klant tot beste webwinkel in je categorie verkozen te worden, bestaat voor ons niet. Elke dag is ons team keihard aan het werk om onze klanten de beste koopervaring en hun huisdieren de beste producten te bieden. Deze prijs is de perfecte beloning voor ons team en wij zijn onze klanten dan ook zeer dankbaar hiervoor“.

Over zooplus:
zooplus is de leidende Europese online retailer voor huisdierbenodigdheden, opgericht in 1999. In 2018 kochten bijna 7 miljoen klanten in 30 landen voer en benodigdheden voor hun huisdieren, eenvoudig en tegen aantrekkelijke prijzen. Met een omzet van ruim 85 miljoen euro in 2018 is zooplus ook in Nederland de online marktleider.