Consumentenbrein staat centraal in Neuromarketing in Retail Congres

Op 8-9 oktober organiseert retail organisatie POPAI in samenwerking met de internationale branchevereniging voor neuromarketing (NMSBA) het Neuromarketing in Retail congres in Amsterdam. Neuromarketing in Retail 2014 laat zien wat er omgaat in het brein van de consument en helpt het klantgedrag beter begrijpen.
Keynote Roger Dooley legt uit: “‘We zijn geneigd om te kijken, kopen of klikken doordat onze emoties ons daartoe sturen. Zo heeft het gebruik van eurotekens een significant effect op omzet, zorgen schattige babyfoto’s er voor dat we reclame interessant vinden en spelen loyalty programma’s slim in op hoe gevoel van winst en verlies in de hersenen worden verwerkt.’
Meer tips en uitleg over het brein en marketing? Roger Dooley en vele andere experts op het gebied van shoppermarketing en koopgedrag spreken op Neuromarketing in Retail 2014. Kijk voor meer informatie en aanmelden op www.neuromarketingretail.com.
Neuromarketing in Retail wordt georganiseerd door de NMSBA i.s.m. POPAI Benelux. Dit congres is met name geschikt voor marktonderzoekers, consumer insight professionals en marketeers die hun klanten beter willen begrijpen. Vanwege het internationale karakter is de voertaal Engels.
Over de NMSBA:
De NMSBA – Neuromarketing Science & Business Association – heeft als doel een brug te slaan tussen wetenschap en praktijk op het gebied van neuromarketing. De vereniging is begin 2012 opgericht en vandaag actief in ruim 50 landen. De NMSBA heeft een eigen kwartaalblad, digitale nieuwsbrief en congressen, waaronder het Neuromarketing World Forum. www.nmsba.com
Over POPAI:
POPAI is in de Benelux de enige shopper marketing at Retail organisatie die zich met kennis en kunde maar zonder winstoogmerk, actief beweegt in het totale speelveld van de “consumer & shopper journey”, van smartphone tot en met de display. POPAI Benelux maakt onderdeel uit van POPAI Global en is actief in 44 landen. www.popaibenelux.eu
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.