Industry Wire

Geplaatst door LVB

Contentmarketingbureau LVB breidt uit met 3 nieuwe talenten

Amersfoort, 13 december 2019 – Contentmarketingbureau LVB heeft drie nieuwe talenten aan zich gebonden. Mick Romeijn, Xaviera Wong a Soy en Jana Simmelink zijn afgelopen periode gestart binnen diverse labels van het Amersfoortse bureau.

Mick Romeijn (1993) was voorheen werkzaam als producer bij o.a. Talpa en NewBeTV en was marketeer voor lifestylemerk Mars&More. Bij LVB zal hij als producer het videomarketingteam aanvullen.

Xaviera Wong a Soy (1989) werkte als PR-consultant bij Glasnost International, en is binnen LVB als adviseur een aanvulling op het label PR & Online marketing.

Jana Simmelink (1994) was freelance journalist voor onder andere De Twentsche Courant Tubantia en HP/De Tijd. Binnen LVB is ze sinds kort eindredacteur en copywriter.

Over LVB
LVB is hét nummer 1-contentmarketingbureau in Nederland en uitgeroepen tot ‘Bureau van het Jaar’ bij de Grand Prix Content Marketing 2019. Wij geloven dat marketinginvesteringen het best renderen als je over uitmuntende content beschikt. De belofte is eenvoudig: LVB zorgt voor méér merk- en propositiebekendheid én genereert leads. In Nederland zet LVB al jaren de norm op het gebied van contentmarketing. Het bureau heeft alle benodigde disciplines in huis; van strategie, creatie en productie tot media, technologie, distributie en conversie. Dit leidt tot de inzet en productie van (online) video campagnes, tv-formats, magazines, campagnecontent, public relations en social media campagnes. LVB werkt onder andere voor ABN AMRO, KPMG, VodafoneZiggo, Bol.com, PostNL, WNF, Vattenfall, Cisco, NS, KNVB, Gemeente Den Haag en BlackRock. LVB was de afgelopen jaren de grote winnaar van de Nederlandse Content Marketing Awards en wint ook geregeld prijzen buiten Nederland. Kijk voor meer informatie op www.lvb.nl.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht