Geplaatst door CraniumConnect

CraniumConnect en Modis kondigen strategisch partnership aan

CraniumConnect en Modis hebben vandaag een strategisch partnership aangekondigd. Al meer dan 20 jaar is CraniumConnect dé digitale business community voor eindgebruikers van Microsoft Business Applications en sinds kort ook Adobe. Vanaf deze maand zullen CraniumConnect en Modis hun krachten bundelen op het gebied van één van de meest besproken onderwerpen van onze tijd “future proofing workforces”.

In deze wereld van complexiteit, waar technologie voortdurende verandering stimuleert, is het belangrijker dan ooit voor organisaties om met de juiste mensen, op het juiste moment en op de juiste manier te werken. Dat is waar Modis binnenkomt. Middels deze alliantie zal CraniumConnect haar focus binnen de community op HR-gerelateerde onderwerpen verbreden en verdiepen, zoals het vinden van het juiste talent in een verkrappende (Microsoft Dynamics) markt, het ontwikkelen en behouden van het talent in de organisatie, de optimale strategie voor IT-projecten; OpEx vs CapEx.

“Het aanpakken van talent gerelateerde uitdagingen vereist inzichten, oplossingen, best practices en een langetermijnvisie. Door deze strategische samenwerking stellen we onze leden in staat dit te doen door workshops, rondetafelgesprekken en bewezen klantcases aan te bieden in verschillende live en virtuele omgevingen. Ik ben verheugd om met zowel Modis als onze leden te werken om organisaties te ondersteunen bij het creëren en uitvoeren van een toekomstgerichte talentstrategie. ”, aldus Jay Ramsanjhal, voorzitter van CraniumConnect.

Modis is enorm enthousiast over het partnership met CraniumConnect en haar leden. “We willen echt waarde en innovatie toevoegen aan het platform.”, Aldus Modis.

Modis zal aan de community worden geïntroduceerd tijdens Dynamics Experience, het jaarlijkse congres op 21 november in Amsterdam.

Over Modis
Modis maakt deel uit van ’s werelds toonaangevende partner voor HR-oplossingen, de Adecco Group, die 35.000 medewerkers en consultants in dienst heeft en meer dan 6.000 klanten bedient in 18 landen wereldwijd. Met meer dan 20 jaar ervaring heeft Modis een reputatie opgebouwd als een toonaangevende expert in IT- en engineering-oplossingen die de expertise en het netwerk van professionals van de Adecco-groep samenbrengt in verschillende sectoren.

Door lokale expertise te combineren met een ongekend wereldwijd bereik, leveren we innovatie voor onze klanten en bieden ze end-to-end oplossingen; Als wereldleider in professionele oplossingen voor IT, engineering en life sciences levert Modis flexibele end-to-end oplossingen voor hen klanten, waaronder professioneel personeel en consulting, projectdiensten, managed services, maatwerkoplossingen en outsourcingprojecten.

Over CraniumConnect
CraniumConnect is de grootste onafhankelijke Digital Business Community van Europa voor eindklanten van Microsoft Business Applications en Adobe Experience Cloud. Het succes van de community is het zorg dragen voor dagelijkse uitwisseling van kennis en ervaringen op het gebied van digitale transformatie en customer engagement. CraniumConnect werkt nauw samen met haar leden en partners en biedt deze organisaties een platform om hun verhalen te delen.