CRM Magazine: Interactive Intelligence is winnaar 2012 Contact Center Infrastructure Service Leader

Interactive Intelligence, leverancier van innovatieve zakelijke IP-communicatie oplossingen, is door CRM magazine aangewezen als winnaar van de titel 2012 Contact Center Infrastructure Service Leader. Interactive Intelligence versloeg de concurrentie met topscores voor organisatievisie, klanttevredenheid en kosten.
“Voor wat betreft de oplossing is het één van de breedste in de branche,” constateert analist Sheila McGee-Smith over de Interactive Intelligence software in het maartnummer van CRM magazine. “En vanuit het perspectief van ‘thought leadership’ is Interactive Intelligence altijd bezig met uitbreiden van de contactcentertechnologie binnen de organisatie.”
De Service Leader awards van CRM magazine zijn gebaseerd op gewogen criteria die worden geëvalueerd door de redactie van het blad, in samenwerking met een selecte groep analisten en consultants. Er worden scores gegeven op een schaal van 1 tot 5 voor ieder criterium. Voor de Service Leader awards zijn dat de volgende: (1) Klanttevredenheid, (2) Functionaliteit en (3) Visie van de organisatie. Daarnaast worden ook andere criteria samen met de kosten verwerkt in de eindscores.
“Deze CRM Service Leader award vinden we vooral belangrijk omdat onze hoogste score voor klanttevredenheid is,” zegt Don Brown, CEO van Interactive Intelligence. “Producten maken waarmee onze klanten hun service kunnen inzetten tegen de concurrentie staat voorop bij alles wat we doen.”
Interactive Intelligence levert een all-in-one IP communications softwaresuite die een eind maakt aan de kosten en complexiteit die ontstaan door multipoint producten. De softwaresuite heeft applicaties voor contact centers, unified communications en business process automation en wordt geleverd als premise-based of als cloud-based communications-as-a-service model.
Dit is het tweede opeenvolgende jaar dat CRM Magazine Interactive Intelligence heeft benoemd als Service Leader. Het hele artikel in CRM Magazine over de 2012 Contact Center Infrastructure Service Leader award kunt u vinden op: http://www.inin.com/ProductSolutions/Documents/CRM-Magazine-Service-Leader-Award-2012.pdf.
—
Over Interactive Intelligence
Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ) levert innovatieve software en services voor contact centers, unified communications en business process automation. De oplossingen zijn zowel geschikt voor toepassing op de eigen locatie als via een hosted model. Het bedrijf is gestart in 1994, heeft wereldwijd meer dan 4500 klanten, waarvan ruim 140 in Nederland en staat gepositioneerd in de top 500 van Global Software en Service leveranciers. Interactive Intelligence heeft meer dan 1000 werknemers en een hoofdkantoor in Indianapolis, USA. Er zijn 23 internationale kantoren in Noord-Amerika, Zuid-Amerika, Europa, het Midden Oosten, Afrika, Azië en Australië. Het Benelux-kantoor is gevestigd in Amsterdam. www.inin.com/nl
Contacten:
Linda Hilberdink, Field Marketing Manager EMEA, Interactive Intelligence,
linda.hilberdink@inin.com, +31 6 21 68 37 73
Ingrid Wong, PR consultant, WongWorks, ingrid@wongworks.nl, +31 6 14 76 75 39
Volg Interactive Intelligence:
Twitter: @ININ_NL
YouTube: http://www.inin.com/YouTube
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.